≡ Menü
NASA sahte

Son birkaç yazımda son dönemde çok çeşitli konuları çok yoğun bir şekilde ele aldığımı belirtmiştim. Bunu yaparken yine çeşitli kişisel bilgilere ulaştım ve ardından kendi dünya görüşümde bir değişiklik deneyimleyebildim. Temelde gerçeği bulmak kişisel olarak benim için yeni bir seviyeye ulaştı ve gezegenimizdeki yalanların boyutunun, zihinlerimizin etrafında inşa edilen yanılsama dünyasının boyutunun önceden varsayıldığından çok daha büyük olduğunu fark ettim. Bu nedenle daha önce de belirttiğim gibi bu blogda bu konuların birçoğuna değineceğim.

Gelecek konular

Boş Dünya mı?Bu bağlamda, ya ilgili konular hakkında henüz sağlam temellere dayanan bir görüşe sahip olmadığım için ya da sadece bu konuda rapor vermeyi uygun bulmadığım için şu ana kadar genellikle kaçınma eğiliminde olduğum pek çok konu var. - Henüz böyle olmamalı. Bu konular çok çeşitli ve sadece bazılarını sıralayacağım: Ay = yapay uzay istasyonu?!, dünyanın içi boş mu + içinde medeniyetler mi yaşıyor?, dünya düz mü?, Çernobil gerçeği, ilk iki dünya savaşının anlatıldığı detay (Gerçeklik), MK – Ultra, Elit Şeytani Soyu (soyağacı + ayrıntılı açıklama), Galaktik Işık Federasyonu (Dünya'da ruhsal uyanışı destekleyen dünya dışı uygarlıklar var mı?), Soğuk Güneş (Isı, Dünya'nın atmosferiyle sürtünmeden mi oluşuyor? atmosfer?), çekim yalanı?!, enerjilerimizden (işgal, sahiplenme), Gregoryen takvimi aracılığıyla manipülasyon/kontrolden yararlanan, seçimlere hile karıştıran (sonuçlar neden önceden belirlenir, devletler şirketlerdir - biz) negatif/yabancı varlıklar var mı? personel - Bankacılık sistemi ayrıntılı olarak), Pizzagate - Tüm pedofili çetelerinin hükümetler tarafından nasıl kapsandığı, Süper Bilinç - Yüksek Benlik, - İlahi yönünüzle birleşme/özdeşleşme, Merkaba neden seçilmiş kişi olduğunuzu ayrıntılı olarak açıklıyor (yaratılış bilinciniz aracılığıyla gerçekleşir) , dünyanın kaderi her insanın elindedir), zihin genişletici beslenme (ketojenik?/çiğ gıda?) ve son olarak NASA yalanı.

Eğer ele almamı istediğiniz, değinmemi istediğiniz, çok önemli olduğunu düşündüğünüz konular varsa lütfen yorumlarda bana bildirin..!!

Tüm bu konular yakın gelecekte tarafımdan ele alınacak ve her zamanki katkılarıma ek olarak burada yayınlanacaktır. Bu konuların bazıları son derece kritik + kutuplaştırıcı, bazıları ise çok soyut geliyor ve kör yargılara yol açıyor. Bu nedenle bu konular ele alınırken her zaman şiddetle tavsiye edilen bir şey vardır: "Her şeye önyargısız ve barışçıl bir bilinç düzeyinden bakılmalıdır."

Var olan her şeye bağlı olduğumuz için kendi düşüncelerimiz ve duygularımız da kolektif bilinç durumunu etkiler. Kendi odağımızın değiştirdiği/taşıdığı buna karşılık gelen duygu her zaman kolektif ruhu besler ve yön verir. Mesela insan bir konuya ne kadar çok odaklanır ve sinirlenirse öfke kolektifte de o kadar kendini gösterir..!!

Bazı konulara öfke veya nefretle yaklaşırsak, bireysel bakış açılarından dolayı insanları karalarsak, hatta olumsuz bir duygusal duruma düşersek, o zaman morfogenetik alanı (büyük zihin, her şeyi kapsayan bilinç) bu olumsuz duygularla beslemiş ve değişime uğramış oluruz. kolektif bilinç durumunu olumsuza çevirir, ya da basitçe ifade edersek: "Daha sonra nefretimizi, dengesizliğimizi diğer insanlara da bulaştırırız".

NASA tamamen sahte mi?

SAHTE YEEvet, bu uzun girişin ardından ilk konumuza başlıyoruz; yani sahte örgüt Nasa'nın, sahte uzay/ISS kayıtlarıyla hepimizi nasıl kandırdığı. Hatta bu bağlamda şu ana kadar neredeyse hiç ele almadığım konulardan biri de bu oldu. Elbette, aya inişin hiçbir zaman gerçekleşmediği veya yönetmen Stanley Kubrick'in bir sonucu olduğu (ay'a iniş sahnelendi, bir film stüdyosunda çekildi) gerçeğine zaten aşinaydım, ancak ISS kayıtlarının da sahnelendiğini ve biz astronotların olduğunu bilmiyordum. Sözde ağırlıksız bir ortamda ISS yalnızca kandırılabilirdi, bu benim için kişisel olarak tamamen yeniydi. Böylece bu konuyla temasa geçtim ve bununla ilgili çeşitli videolar izledim. Bu videolarda çok sayıda hataya dikkat çekilmektedir; bu hatalar, bu kayıtların sahnelenmiş veya sahte olduğu, ilgili astronotların (ne kadar dost canlısı görünseler de) çok uzak bir uzay istasyonunda değil, Nasa'nın bulunduğu dünyada oldukları açıkça kanıtlanmıştır. bu kayıtları stüdyolarda oluşturuyor. Örneğin, astronot Tim Peake'in bir su damlasıyla etkileşime girdiği bir sahne var ve daha sonra NASA genel merkezini gezerken ekranda bunun CGI olduğu ortaya çıktı. 13:45 dakikadan itibaren bu aksaklığı görebilirsiniz.  Bu arada videonun başında 2 astronotun CGI tarafından oluşturulan bir başlıkla etkileşime girdiğini görüyorsunuz, neden CGI oluşturuldu? Çünkü soldaki astronot, gördüğümüz gibi, kapağı alıp bırakıyormuş gibi yapıyor - ancak bu el hareketlerini yaparken elinde hiçbir şey yok. Diğer çok ilginç hatalar da aşağıdaki videoda ortaya çıkacak. Başlangıçta 2 astronot canlı bir izleyici kitlesiyle konuşuyor ve elbette ilgili sorulara/mesajlara tepki verebilmek için veri aktarımı nedeniyle birkaç saniye beklemek zorunda kalıyorlar. Ancak bizim açımızdan sağdaki astronot, aradaki canlı izleyiciye doğrudan tepki veriyor ve böylece bu gecikmeli yayının gerçekleşmediğini ortaya koyuyor. Videonun ilerleyen kısımlarında, doğrudan ISS'den dünyadaki bir müzik grubuyla herhangi bir gecikme olmadan çalan bir astronotu da görebilirsiniz.... her şey çok şüpheli.

Öte yandan yukarıdaki resimde görüldüğü gibi astronotların halatlara bağlandığı videolar da mevcut. Bu, gömleklerin bir noktaya kadar çekilmesi ve aldatmacanın ortaya çıkması anlamına geliyor. Sonra sağdaki bir odaya uçan, ancak son anda sanki rötuşlanmış veya mavi/yeşil bir ekranın önündeymiş gibi tamamen şeffaf hale gelen bir astronot var. Aksi takdirde, bireysel hava kabarcıklarının birkaç kez görülebildiği sözde uzay yürüyüşlerinin çok sayıda fotoğrafı da vardır. Uzayda uçuşan hava kabarcıkları. Hatta bazı durumlarda, mürettebatı çevreleyen çok fazla hava kabarcığı olduğundan, sanki su altındaymış gibi görünen çekimler bile oluyor.

Sonuçta NASA, ISS'nin 1:1 kopyasına da sahip; bu kopya da, sözde eğitim kampı olarak kamufle edilmiş devasa bir yüzme havuzunda bulunabiliyor. Bu nedenle bazı kayıtların (özellikle uzay yürüyüşlerinin) su altında çekilmesi düşünülebilir. Daha sonraki son işlemlerde su + diğer nesneler kolayca çıkarılır. Elbette arada hatalar meydana gelmesi tamamen insanidir, yalanlar her zaman sürdürülemez. Ve Photoshop ve After Effects ile her şeyin mümkün olduğu bir dünyada (ah evet, ABD, sınırsız olasılıklar ülkesi...) bu tür çekimlerin sahtesini yapabileceğiniz bugünlerde artık bir sır olmamalı. Başka bir videoda Alman astronot Alexander Gerst'in küçük bir küreye uzanırken insanlarla konuştuğu görülüyor. Tek kusuru, Alexander topa dokunamadan topun sağa doğru hareket etmesi, bunun dışında sözde astronotun topa bile bakmaması.
Sonuçta bu hata aynı zamanda kayıtların sahte olduğunun ve nesnelerin CGI aracılığıyla kayda entegre edildiğinin de açık bir göstergesidir. Bu bağlamda o kadar çok anormallik, o kadar çok hata, o kadar çok tutarsızlık var ki artık bunların hepsini inkar edemezsiniz. Artık internetin tamamı bu aldatmacaların açıkça ortaya çıktığı video ve raporlarla dolu. Bu çok fazla, aslında o kadar fazla ki artık hiçbir şekilde tesadüflerden söz edilemiyor. Ancak bu elbette pek çok kişi için anlaşılmaz bir durumdur ve pek çok kişi bu kayıtların sahte olduğunu kabul edemez. Sonuçta bu sizin dünya görüşünüzü de fazlasıyla sarsacaktır. Küçük yaştan itibaren buna şartlanıyorsunuz, içgüdüsel olarak bu tür kayıtların gerçeğe uygun olduğunu, astronotların bu tür kayıtların stüdyolarda yapılması yerine uzay istasyonlarında bilimsel analizler yaptığını varsayıyorsunuz, ilk başta çok soyut geliyor. Yine de birlikte bakıp 1:1 saymanız yeterli. Burada kandırıldığımız o kadar açık ki, yine de birçok insan bunu kabul edemiyor. İlgili videolarda beğenmemelerin çoğunlukla baskın olmasının ve birçok insanın düpedüz aşağılayıcı ve hatta öfkeli olmasının nedeni budur; bu elbette anlaşılabilir bir durumdur, çünkü kim bunların yıllardır aptal yerine konulduğunu kabul etmek ister. Hangi dünya gerçekAncak bu noktada şunu belirtmem gerekiyor ki, burada da bir değişim yaşanıyor ve yorumlarda bu sahtekarlıkların maskesini düşüren + aldatmacayı tanıyanların oranının arttığını açıkça görebiliyorsunuz. Bu nedenle, bu videoların birkaç yıl içinde son derece yüksek sayıda beğeniye sahip olacağını ve beğenmemelerin giderek azalacağını kesinlikle varsayabiliriz. Sonuçta, o zamanki tüm NWO kayıtları için de durum aynıydı; yani bankacılık sisteminin ifşa edildiği videolar, aşılar, sahnelenen terör saldırıları ve hatta 9 Eylül'ün anlatıldığı videolar, ilk başta sadece yayından kaldırılmıştı ve çok azı yayınlanmıştı. kendilerini tarafsız bir şekilde ifade edebilmeleri ve bununla bir şekilde başa çıkabilmeleri.

Nihayetinde kolektif uyanış, giderek daha fazla insanın dünyada olup biteni sorgulamasına ve böylece yanıltıcı dünyanın bir kısmını görmesine yol açtı. Günün sonunda bu, ilgili gönderi ve videoların da olumlu yanıt almasına yol açtı!!

Ama sonra sıra geldi, değişim geldi ve artık çoğu insan bunların hepsinin gerçek olduğunun farkında ve bu videoları gerçekten kutluyor. Bu nedenle NASA Truther videolarında da aynı durumun yaşanacağını varsayabilirsiniz. Bu arada, sahte olanın sadece ISS kayıtları olmadığını da bu noktada belirtmekte yarar var. Aynı oyun Dünya'nın sözde uydu görüntüleri üzerinde de oynanıyor. MARS SAHTEDünya yıldan yıla tamamen farklı görünüyor, hatta bazen kıtaların tamamı boyutlarını değiştiriyor ya da Dünya'nın bulutların hareket etmediği varsayılan çekimleri gösteriliyor, bu da saf CGI çekimlerini akla getiriyor. Aynı şey Mars için de geçerli olabilir. Mars'ın yanlışlıkla Dünya'daki belirli yerlere benzeyen fotoğrafları var. Burada da sahte kayıtlardan, Mars'ta teknolojiye sahip olduklarını bize düşündürmek için üzerine uygun filtrelerin yerleştirildiği görüntülerden söz edilebilir (anahtar kelime: Mars gezgini). Peki, eğer bunların hepsi doğruysa ve eğer astronotlar aktörlerse, hatta yörüngeden hiç ayrılmamışlarsa ve Dünya'daki tüm görüntüler CGI görüntüleriyse, o zaman kendinize bunu neden yaptıklarını ve bunun ne olduğunu sormalısınız. bizden kasıtlı olarak saklandı. Eğer bir yalan kurgusu onlarca yıldır (muhtemelen aya inişten bu yana) devam ettirilirse, onların gücünü, bizi hayali bir dünyada tutsak tutabilme gücünü, zihinlerimizi yanlış düşüncelerle kontrol altında tutabilme gücünü gösterirler. evrenle ilgili fikirler, Yoksa bu finansal çıkarlarla mı ilgili, çünkü çeşitli uzay projelerine çok fazla vergi parası akıyor. Yoksa bu tamamen yanlış bir dünya görüşü mü yaratıyor, biz insanlar olarak bizi gerçeklerden uzaklaştırmayı amaçlayan bir dünya görüşü mü? Peki o zaman evrene ve dünyaya ne olacak? Pek çok kişinin iddia ettiği gibi, dünyanın düz olması mümkün mü, yoksa bu elitleri yanıltıyor mu, yoksa bunun elitleri yanılttığı iddiası mı elitleri yanıltıyor?

NASA neden ISS görüntülerini taklit ediyor?

NASA neden ISS görüntülerini taklit ediyor?Peki, eğer Dünya düz olsaydı, en azından tüm bu fotoğrafların neden çekildiğini + yaratıldığını açıklayabilirdi; sırf bize Dünya'nın tamamen yanlış bir resmini vermek, bize dünyada yaşayan önemsiz bir tür olduğumuzu hissettirmek için. rastgele yaratılmış, bulunması zor bir evren. Açıkçası ben bu açıdan düz dünya teorisini bile seviyorum, her ne kadar ikna olmasam da (ama şiddetle de reddetmiyorum), olaylara gülmek yerine her şeyi hesaba katmak, açık fikirli olmak lazım. hangi bilgiler tarafsız bir şekilde işlenir/düzenlenir). Sonuçta buradaki iddia, Dünya'nın düz olduğu ve evrenin merkezini temsil ettiği, geleneksel evren modelinin bizi yalnızca önemsiz olduğumuza, devasa bir evrende bir toz zerresi olduğumuza inandırmaya hizmet ettiğidir. Düz dünya modeli bu düşünceyi geçersiz kılmakta ve neden tesadüf eseri olmadığımızı, ilahi kökenli olduğumuzu, dünyanın varlığın merkezini temsil ettiğini açıklamaktadır. NASA hile yapıyorÖte yandan bunu düz dünya modeli olmadan da açıklayabilirim (anahtar kelime: ilkel - bilinç / neden - sonuç). Bizden ne saklanırsa saklansın, kesin olan bir şey var: NASA + ESA bizi büyük ölçüde aldatıyor ve sözde ISS kayıtlarının sahtesini yapıyor, sahte kayıtları yapıyor, yeniden düzenliyor, CGI nesneleri ekliyor ve böylece bizi aptal yerine koyuyor. Bunca kayıttan sonra, sayısız tutarsızlıklar yüzünden bunun doğru olmadığını söyleyemezsiniz, inkar edemezsiniz, inkar edemezsiniz, burada kandırıldığımız çok açık. Ve sonuçta bu aynı zamanda bir şeyi daha açıklığa kavuşturuyor: Zihnimizin etrafında inşa edilen yanıltıcı dünya, hayal ettiğimizden çok daha büyük. Bu anlamda sağlıklı, mutlu kalın ve uyum içinde bir hayat yaşayın.

Leave a Comment

Cevabı iptal

    • nebojsa Jovanov 8. Kasım 2019, 5: 40

      400 km yükseklikte uçmadığını, yaklaşık 2000-3000 metre yükseklikte uçtuğunu ve aniden durup o yüksekliğe kadar uçmaya devam edebildiğini ve güneş yansıması olması gereken ışığı panellerinden kapatabildiğini ve buna nasıl dayanılabileceğini kanıtlayabilirim. birisi bana açıklasın?? Ve bunların hepsi, onu tamamen aydınlattığım ve kontrol merkezinden birisinin kamerayla daha fazla uçmayı göremediği için, iss takip cihazında takip ettiğim ve evimin üzerinden uçarken beklediğim şeydi. O şeyin ne olduğunu bilmiyorum ama bize söyleneni bilmiyorum. her şeyi kanıtlayabilirim

      cevap
    • Bodo Josef Arenhoevel 18. Şubat 2020, 0: 08

      Merhaba …,
      Açıklamalarınıza tamamen katılıyorum. Bu noktada (Dünyanın dağlardan, vadilerden ve su kütlelerinden oluşan bir küre veya düz bir yüzey olduğu) bu arada şunu da eklemek isterim ki, Dünya'nın kesinlikle küre olamayacağına dair açık deliller mevcuttur. Ancak bu, Dünya'nın düz olması gerektiği veya Dünya'nın yörüngesinin dışında uzay olmadığı anlamına gelmez. Yerkürenin katı cismi yarım daire şeklinde de olabilir, üzerindeki kubbe de olabilir, öyle ki yörüngemiz dışındaki uzay perspektifinden bakıldığında dünyanın tüm yaşam alanı bir bütün olarak küre gibi görünür. Bu durumda, bu alanda benzer fizyolojik yapıya sahip başka habitatların da mevcut olduğu düşünülebilir. Dünya dışı yaşam da var olabilir ve yaşam alanımızı istila edecek teknolojiye sahip olabilir. Diğer seçeneklerin mutlaka birbirini dışlaması gerekmez. Ne yazık ki, dünya diski terimi sıklıkla bu konuyla alay etmek için kullanılıyor. Burada da bu konunun neden alay edilmesi gerektiği sorulabilir. Bunun sadece çok heyecan verici değil, aynı zamanda gerçeği bulmak için çok önemli bir konu olduğunu ve dolayısıyla doğayla uyum içinde olan herkes için barış ve refah açısından son derece önemli olduğunu düşünüyorum. VG Bodo Josef Arenhövel

      cevap
      • Bego 8. 2022, 23: 11

        Ama aynı zamanda dünyanın yuvarlak olmasına rağmen ondan çok çok daha büyük olması ve ona yalan söylenmesi de mümkündür. Örneğin, Antarktika'nın belki birkaç bin kilometre gerisinde, dev bir topun üzerinde başka bir "dünya" olabilir. Milyonlarca kilometrelik bir yarıçapı var ve oradaki hükümetle birlikte "sanırım" herhangi bir şeyi ifşa etme tehdidi yok, aksi halde hepimiz yok olacağız çünkü öyle olabilir. daha yüksek teknolojiye sahip. Ancak ölen ünlü yıldızların, oraya gizli bir taşıyıcıyla gönderilmek üzere ölü numarası yapabilecekleri ve baskıya daha fazla dayanamadıkları için orada ölmek isteyebilecekleri göz ardı edilemez. Tabii ki maliyeti 😉 ve Michael Jackson'ın parası vardı. Her şey olabilir. Bize yalan söylenmesinin bir nedeni olmalı, belki doğruyu söyleseydin panik olurdu. Hatırlayabildiğim kadarıyla bu konu ile uğraşıyorum.

        cevap
    Bego 8. 2022, 23: 11

    Ama aynı zamanda dünyanın yuvarlak olmasına rağmen ondan çok çok daha büyük olması ve ona yalan söylenmesi de mümkündür. Örneğin, Antarktika'nın belki birkaç bin kilometre gerisinde, dev bir topun üzerinde başka bir "dünya" olabilir. Milyonlarca kilometrelik bir yarıçapı var ve oradaki hükümetle birlikte "sanırım" herhangi bir şeyi ifşa etme tehdidi yok, aksi halde hepimiz yok olacağız çünkü öyle olabilir. daha yüksek teknolojiye sahip. Ancak ölen ünlü yıldızların, oraya gizli bir taşıyıcıyla gönderilmek üzere ölü numarası yapabilecekleri ve baskıya daha fazla dayanamadıkları için orada ölmek isteyebilecekleri göz ardı edilemez. Tabii ki maliyeti 😉 ve Michael Jackson'ın parası vardı. Her şey olabilir. Bize yalan söylenmesinin bir nedeni olmalı, belki doğruyu söyleseydin panik olurdu. Hatırlayabildiğim kadarıyla bu konu ile uğraşıyorum.

    cevap
    • nebojsa Jovanov 8. Kasım 2019, 5: 40

      400 km yükseklikte uçmadığını, yaklaşık 2000-3000 metre yükseklikte uçtuğunu ve aniden durup o yüksekliğe kadar uçmaya devam edebildiğini ve güneş yansıması olması gereken ışığı panellerinden kapatabildiğini ve buna nasıl dayanılabileceğini kanıtlayabilirim. birisi bana açıklasın?? Ve bunların hepsi, onu tamamen aydınlattığım ve kontrol merkezinden birisinin kamerayla daha fazla uçmayı göremediği için, iss takip cihazında takip ettiğim ve evimin üzerinden uçarken beklediğim şeydi. O şeyin ne olduğunu bilmiyorum ama bize söyleneni bilmiyorum. her şeyi kanıtlayabilirim

      cevap
    • Bodo Josef Arenhoevel 18. Şubat 2020, 0: 08

      Merhaba …,
      Açıklamalarınıza tamamen katılıyorum. Bu noktada (Dünyanın dağlardan, vadilerden ve su kütlelerinden oluşan bir küre veya düz bir yüzey olduğu) bu arada şunu da eklemek isterim ki, Dünya'nın kesinlikle küre olamayacağına dair açık deliller mevcuttur. Ancak bu, Dünya'nın düz olması gerektiği veya Dünya'nın yörüngesinin dışında uzay olmadığı anlamına gelmez. Yerkürenin katı cismi yarım daire şeklinde de olabilir, üzerindeki kubbe de olabilir, öyle ki yörüngemiz dışındaki uzay perspektifinden bakıldığında dünyanın tüm yaşam alanı bir bütün olarak küre gibi görünür. Bu durumda, bu alanda benzer fizyolojik yapıya sahip başka habitatların da mevcut olduğu düşünülebilir. Dünya dışı yaşam da var olabilir ve yaşam alanımızı istila edecek teknolojiye sahip olabilir. Diğer seçeneklerin mutlaka birbirini dışlaması gerekmez. Ne yazık ki, dünya diski terimi sıklıkla bu konuyla alay etmek için kullanılıyor. Burada da bu konunun neden alay edilmesi gerektiği sorulabilir. Bunun sadece çok heyecan verici değil, aynı zamanda gerçeği bulmak için çok önemli bir konu olduğunu ve dolayısıyla doğayla uyum içinde olan herkes için barış ve refah açısından son derece önemli olduğunu düşünüyorum. VG Bodo Josef Arenhövel

      cevap
      • Bego 8. 2022, 23: 11

        Ama aynı zamanda dünyanın yuvarlak olmasına rağmen ondan çok çok daha büyük olması ve ona yalan söylenmesi de mümkündür. Örneğin, Antarktika'nın belki birkaç bin kilometre gerisinde, dev bir topun üzerinde başka bir "dünya" olabilir. Milyonlarca kilometrelik bir yarıçapı var ve oradaki hükümetle birlikte "sanırım" herhangi bir şeyi ifşa etme tehdidi yok, aksi halde hepimiz yok olacağız çünkü öyle olabilir. daha yüksek teknolojiye sahip. Ancak ölen ünlü yıldızların, oraya gizli bir taşıyıcıyla gönderilmek üzere ölü numarası yapabilecekleri ve baskıya daha fazla dayanamadıkları için orada ölmek isteyebilecekleri göz ardı edilemez. Tabii ki maliyeti 😉 ve Michael Jackson'ın parası vardı. Her şey olabilir. Bize yalan söylenmesinin bir nedeni olmalı, belki doğruyu söyleseydin panik olurdu. Hatırlayabildiğim kadarıyla bu konu ile uğraşıyorum.

        cevap
    Bego 8. 2022, 23: 11

    Ama aynı zamanda dünyanın yuvarlak olmasına rağmen ondan çok çok daha büyük olması ve ona yalan söylenmesi de mümkündür. Örneğin, Antarktika'nın belki birkaç bin kilometre gerisinde, dev bir topun üzerinde başka bir "dünya" olabilir. Milyonlarca kilometrelik bir yarıçapı var ve oradaki hükümetle birlikte "sanırım" herhangi bir şeyi ifşa etme tehdidi yok, aksi halde hepimiz yok olacağız çünkü öyle olabilir. daha yüksek teknolojiye sahip. Ancak ölen ünlü yıldızların, oraya gizli bir taşıyıcıyla gönderilmek üzere ölü numarası yapabilecekleri ve baskıya daha fazla dayanamadıkları için orada ölmek isteyebilecekleri göz ardı edilemez. Tabii ki maliyeti 😉 ve Michael Jackson'ın parası vardı. Her şey olabilir. Bize yalan söylenmesinin bir nedeni olmalı, belki doğruyu söyleseydin panik olurdu. Hatırlayabildiğim kadarıyla bu konu ile uğraşıyorum.

    cevap
      • nebojsa Jovanov 8. Kasım 2019, 5: 40

        400 km yükseklikte uçmadığını, yaklaşık 2000-3000 metre yükseklikte uçtuğunu ve aniden durup o yüksekliğe kadar uçmaya devam edebildiğini ve güneş yansıması olması gereken ışığı panellerinden kapatabildiğini ve buna nasıl dayanılabileceğini kanıtlayabilirim. birisi bana açıklasın?? Ve bunların hepsi, onu tamamen aydınlattığım ve kontrol merkezinden birisinin kamerayla daha fazla uçmayı göremediği için, iss takip cihazında takip ettiğim ve evimin üzerinden uçarken beklediğim şeydi. O şeyin ne olduğunu bilmiyorum ama bize söyleneni bilmiyorum. her şeyi kanıtlayabilirim

        cevap
      • Bodo Josef Arenhoevel 18. Şubat 2020, 0: 08

        Merhaba …,
        Açıklamalarınıza tamamen katılıyorum. Bu noktada (Dünyanın dağlardan, vadilerden ve su kütlelerinden oluşan bir küre veya düz bir yüzey olduğu) bu arada şunu da eklemek isterim ki, Dünya'nın kesinlikle küre olamayacağına dair açık deliller mevcuttur. Ancak bu, Dünya'nın düz olması gerektiği veya Dünya'nın yörüngesinin dışında uzay olmadığı anlamına gelmez. Yerkürenin katı cismi yarım daire şeklinde de olabilir, üzerindeki kubbe de olabilir, öyle ki yörüngemiz dışındaki uzay perspektifinden bakıldığında dünyanın tüm yaşam alanı bir bütün olarak küre gibi görünür. Bu durumda, bu alanda benzer fizyolojik yapıya sahip başka habitatların da mevcut olduğu düşünülebilir. Dünya dışı yaşam da var olabilir ve yaşam alanımızı istila edecek teknolojiye sahip olabilir. Diğer seçeneklerin mutlaka birbirini dışlaması gerekmez. Ne yazık ki, dünya diski terimi sıklıkla bu konuyla alay etmek için kullanılıyor. Burada da bu konunun neden alay edilmesi gerektiği sorulabilir. Bunun sadece çok heyecan verici değil, aynı zamanda gerçeği bulmak için çok önemli bir konu olduğunu ve dolayısıyla doğayla uyum içinde olan herkes için barış ve refah açısından son derece önemli olduğunu düşünüyorum. VG Bodo Josef Arenhövel

        cevap
        • Bego 8. 2022, 23: 11

          Ama aynı zamanda dünyanın yuvarlak olmasına rağmen ondan çok çok daha büyük olması ve ona yalan söylenmesi de mümkündür. Örneğin, Antarktika'nın belki birkaç bin kilometre gerisinde, dev bir topun üzerinde başka bir "dünya" olabilir. Milyonlarca kilometrelik bir yarıçapı var ve oradaki hükümetle birlikte "sanırım" herhangi bir şeyi ifşa etme tehdidi yok, aksi halde hepimiz yok olacağız çünkü öyle olabilir. daha yüksek teknolojiye sahip. Ancak ölen ünlü yıldızların, oraya gizli bir taşıyıcıyla gönderilmek üzere ölü numarası yapabilecekleri ve baskıya daha fazla dayanamadıkları için orada ölmek isteyebilecekleri göz ardı edilemez. Tabii ki maliyeti 😉 ve Michael Jackson'ın parası vardı. Her şey olabilir. Bize yalan söylenmesinin bir nedeni olmalı, belki doğruyu söyleseydin panik olurdu. Hatırlayabildiğim kadarıyla bu konu ile uğraşıyorum.

          cevap
      Bego 8. 2022, 23: 11

      Ama aynı zamanda dünyanın yuvarlak olmasına rağmen ondan çok çok daha büyük olması ve ona yalan söylenmesi de mümkündür. Örneğin, Antarktika'nın belki birkaç bin kilometre gerisinde, dev bir topun üzerinde başka bir "dünya" olabilir. Milyonlarca kilometrelik bir yarıçapı var ve oradaki hükümetle birlikte "sanırım" herhangi bir şeyi ifşa etme tehdidi yok, aksi halde hepimiz yok olacağız çünkü öyle olabilir. daha yüksek teknolojiye sahip. Ancak ölen ünlü yıldızların, oraya gizli bir taşıyıcıyla gönderilmek üzere ölü numarası yapabilecekleri ve baskıya daha fazla dayanamadıkları için orada ölmek isteyebilecekleri göz ardı edilemez. Tabii ki maliyeti 😉 ve Michael Jackson'ın parası vardı. Her şey olabilir. Bize yalan söylenmesinin bir nedeni olmalı, belki doğruyu söyleseydin panik olurdu. Hatırlayabildiğim kadarıyla bu konu ile uğraşıyorum.

      cevap