≡ Menü

Evrenin enginliğinde meydana gelen her şeyin bir nedeni vardı. Hiçbir şey şansa bırakılmıyor. Ancak biz insanlar çoğu zaman olayların tesadüfen gerçekleştiğini, hayatımızdaki bazı karşılaşmaların ve durumların tesadüfen ortaya çıktığını, bazı yaşam olaylarının karşılık gelen bir nedeni olmadığını varsayarız. Ancak tesadüf diye bir şey yoktur, tam tersine, insanın hayatında olmuş, oluyor ve olacak olan her şeyin özel bir anlamı vardır ve hiçbir şey, kesinlikle hiçbir şey, görünürde var olan bir “şans ilkesine” tabi değildir.

Tesadüf, sadece 3 boyutlu zihnin bir prensibi

Tesadüf yokTemel olarak şans, alt düzeydeki 3 boyutlu zihinlerimiz tarafından yaratılan bir prensiptir. Bu zihin, tüm olumsuz düşüncelerden sorumludur ve sonuçta biz insanların kendimizi kendi kendimize empoze ettiğimiz cehalete hapsetmemize yol açar. Bu cehalet öncelikle daha yüksek bilgiyle ilgilidir ve bu bilgi de bizim aracılığımızla bize gelir. sezgisel zihin Maddi olmayan kozmostan gelen ve kalıcı olarak bize sunulan bilgi. Kendimize açıklayamadığımız bir durum, örneğin anlamadığımız bir durum, sebebini henüz anlayamadığımız bir olay gerçekleştiğinde şans eseri düşünürüz ve bunu tesadüf olarak nitelendiririz. Ancak tesadüf olmadığını bilmek önemlidir. Bir insanın tüm yaşamı boyunca, olup biten her şeyin belirli bir nedeni, buna karşılık gelen bir nedeni vardı. Bu aynı zamanda her sonucun karşılık gelen bir nedeni olduğunu ve her nedenin de bir sonuç ürettiğini belirten neden-sonuç ilkesiyle de bağlantılıdır. Karşılık gelen bir neden olmadan, bırakın ortaya çıkmasını, hiçbir etkinin ortaya çıkması mümkün değildir. Bu, varoluşumuzun başlangıcından bu yana hayatımızı etkileyen, geri dönülemez bir yasadır. Her olayın bir nedeni vardır ve bu neden bir nedenden doğmuştur. Çoğu durumda, bunun nedeni kendinizsiniz. Hayatınız boyunca başınıza gelen her şeyin izi yalnızca kendi düşüncelerinize kadar uzanabilir. Bilinç ve bunun sonucunda ortaya çıkan düşünce süreçleri varoluşun en yüksek örneğini temsil eder, bir ilk örnekten de söz edilebilir, çünkü kişinin kendi hayatında yaptığı ve yapmaya devam edeceği her eylem, ancak karşılık gelen eylemin düşüncelerine dayanarak gerçekleştirilebilir. .

Her etkinin nedeni, düşüncelerimiz!

Her neden karşılık gelen bir sonuç üretirTüm hayatınız boyunca geriye dönüp baktığınızda, aldığınız her karar, seçtiğiniz her olay, çıktığınız tüm yollar hep düşüncelerinizin sonucudur. Bir arkadaşınızla buluşursunuz, sonra sırf bunun düşüncesiyle yürüyüşe çıkarsınız, sonra sırf yürüyüşe çıkmayı hayal ettiğiniz için, sonra bu düşünceyi gerçekleştirerek eyleme geçersiniz. Hayatın özelliği de budur; hiçbir şey tesadüfen olmaz, her şey daima düşüncelerden kaynaklanır. Hayatınızda yaptığınız her şey her zaman önce zihinsel hayal gücünüzden geldi. Hayatta başınıza gelenlerin nedeni her zaman siz veya bilinciniz oldu. Bir düşünceyi eyleme geçirmeye karar verdiniz ve her gün hissettiğiniz duygulardan yalnızca siz sorumlusunuz. Olumsuz bir duyguyla canlandırdığınız bir düşünceye takılıp kaldığınız için kendinizi kötü hissediyorsunuz. Ancak olumsuz veya olumlu düşünce süreçlerini kendi zihninizde meşrulaştırıp meşrulaştırmayacağınızı her zaman kendiniz seçebilirsiniz. Hayatta karar verdiğiniz şeylerden ve hangi düşünceleri eyleme geçirdiğinizden her zaman siz sorumlusunuz. Onun dışında tüm hayatınız zaten belli bir şekilde belirlenmiş. Kişinin kendi zihninde tekrar ortaya çıkabilen tüm düşünceler, sonsuz bir zihinsel bilgi havuzunun içinde gömülü olarak zaten mevcuttur. Hangi düşünce dizisini yaratacağınızı/yakalayacağınızı tekrar seçebilirsiniz. Tamamen yeni bir şey düşünüyorsanız, o zaman bu düşünce zaten mevcuttu; tek fark, bilincinizin daha önce düşüncenin frekansıyla aynı frekansa hizalanmamış olmasıdır. Daha önce fark etmediğiniz bir düşünceden de bahsedebilirsiniz. Bu durum aynı zamanda kendi kaderimizi kendi elimize alabileceğimiz anlamına da geliyor. Mevcut yaşamımızı nasıl şekillendireceğimizi ve onunla ne yapacağımızı seçebiliriz. Bizler kendi mutluluğumuzun ve yapmaya karar verdiğimiz şeyin sonuçta olması gereken şey olduğunu ve başka bir şey olmadığını anladığımız senaryonun demirhaneleriyiz.

Bu nedenle olumlu bir zihinsel spektrum oluşturmak kendi yaşamlarımız için çok faydalıdır, çünkü bu olumlu düşüncelerin olumlu bir gerçekliğe, hiçbir şeyin olmadığının farkında olduğumuz bir gerçekliğe dönüşmesi ancak bu şekilde mümkün olabilir. tesadüf ama başına gelenlerin sebebi sensin. Bunu akılda tutarak sağlıklı kalın, mutlu kalın ve uyum içinde bir hayat yaşayın.

Her türlü destekten mutluyum ❤ 

Leave a Comment

Cevabı iptal

    • Sindirim probiyotikleri 25. 2019, 18: 13

      Tarzınız Ben bir şeyler okudum diğer insanlara göre gerçekten benzersiz.
      Fırsatınız varken yayınladığınız için çok teşekkürler, sanırım sadece
      bu sayfayı işaretle.

      cevap
    • Katrin Beyer 10. Nisan 2021, 10: 10

      Bu içgörüyü nereden ediniyorsunuz? Her zaman olumlu düşündüm ve yaşadım, başkaları da bu yüzden bana hayran kaldı. Peki yine de hastalandım mı? Bu sizin modelinize nasıl uyuyor?

      cevap
    • Monika Fisel 22. Nisan 2021, 10: 46

      Harika bir rapor, EM birçok şeyi daha net hale getiriyor

      cevap
    • Wolfgang 2. Temmuz 2021, 0: 13

      Merhaba,

      Aslında açıklamanın kendisinin ve bu konu hakkında yazılanların çok iyi olduğunu düşünüyorum. Ama küçük bir sorun var. Ben de tesadüfe inanmıyorum, gerçekten böyle bir şey olamaz. Elbette hayatımı benim için gerçekten yaşanmaya değer olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Ama ben şu ifadeyi biraz şüpheli buluyorum: Herkes kendi mutluluğunun yaratıcısıdır.
      Savaş, kıtlık, zulüm, işkence vb. durumlarda hayatımı nasıl hâlâ mutlu ve mutlu olabilecek şekilde şekillendirebilirim? İnsan buna karşı savaşamaz
      Hayatın nedenselliğiyle mücadele eder ve ne kadar olumlu düşünürse düşünsün ve hayatını planlasın. Çünkü o zaman şunu söyleyebilirim: Ölmek, acı çekmek vb. istemiyorum. Bunları sadece düşüncelerimle değiştiremem. Bu şeyler üzerindeki güç hiçbir insana verilmemiştir. Ben özellikle dindar bir insan değilim, ancak İncil (kilise değil!!!) hem Yeni hem de Eski Ahit'te bu gücün ona Tanrı tarafından kasıtlı olarak verilmediğini öğretiyor. İnsan her zaman bunu aradı, ancak İncil tarihinin de kanıtladığı gibi, bu, Tanrı tarafından defalarca korkunç hükümlerle kınandı (Bu hükümler ve yerleri veya Buluntular birçok durumda (hepsinde değil) bağımsız arkeologlar ve tarihçiler tarafından bile kanıtlanmıştır. Tanrı'nın bu yargılarının nedeni muhtemelen, eğer bu gücü kontrol etmek ve kendi hayatınızın efendisi olmak istiyorsanız, bunun, Tanrı'nın Ruhu'nun alanına izinsiz giriş ve önceden bilmenin hukuka aykırı bir ihlali olarak görülmesidir. Bu aynı zamanda cennetten kovulmaya da yol açtı. Bu yüzden doğal olarak kendime insanların ne ölçüde güce veya güce sahip olduğunu soruyorum. gerçekten kendi mutluluğunun yaratıcısı olma fırsatına sahiptir. Ben kendim asla zihnimin belirsizliğine teslim olmadım, ancak bilgi ve hakikat için çabalamaya devam ediyorum. İyilik için çabalasam bile, yine de başıma kötülük gelebilir, bu, bilinçli düşünen birçok insanın ve benden önce yaşayan büyük beyinlerin ve düşünürlerin deneyimleri ile kanıtlanmıştır. Ayrıca, olumlu tutumlarına rağmen bunları değiştiremeyeceklerini de anlamaları gerekiyordu. Açlıktan ölmek üzere olan hiçbir çocuğun aç kalıp ölmek istemediğini düşünüyorum. Ancak ne kadar ve ne sıklıkta olumlu düşünce yapılırsa yapılsın, dışarıdan yardım almadan hayatta kalması mümkün olmayacaktır. bu durumda ne istiyorsun? Ayrıca tüm bu sefaletin tek sorumlusunun insanlar olduğunu söylemek de anlamsız. bu koşulları değiştirme sorumluluğu vardır. Çünkü bu koşulları vicdan rahatlığıyla meydana getiren insanlardan ne bekliyorsunuz? Tanrı da buna izin veriyor gibi görünüyor, aksi takdirde bu şeyler değişirdi çünkü kimse acı çekmekten hoşlanmaz. Sonra şunu söylemek: Tamam bunları değiştiremezsiniz ama bunlara karşı tavrınızı değiştirebilirsiniz, ben de doğru bulmuyorum, çünkü bu zayıflık, azap ve acı anında bu hala nasıl mümkün olabiliyor? mümkün mü? Ancak bu tür görüşler çoğu zaman kendileri böyle bir durumla karşılaşmamış ve bunu sadece teoriden bilen, benim yaşadığım gibi kendi kişisel deneyimlerine sahip olmayan kişiler tarafından dile getiriliyor. Çünkü çoğu zaman etrafınızdakilerin yardımına ihtiyaç duyduğunuzda, trajik bir şekilde gerçek arkadaşlarınızın kim olduğunu anlarsınız. En azından benim asla isteyerek seçmediğim bu hayata karşı sadece bir çaresizlik, zayıflık ve sadece öfke ve hayal kırıklığı hissi vardı ve hissediyordum. Bütün kendimi incelememe rağmen bundan eminim. Ancak bu tür açıklamalar sıklıkla insanlar tarafından yapılır, örneğin hayatınızı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu tür acil durumlarda acı çeken, para kazanmak isteyen ve bazı şüpheli kurslar, toplantılar vb. kişiler tarafından yapılır. satmak istemek. Bu durumları kendileri hiç yaşamamış ve aslında neden bahsettiğini bilmeyen kişilerden gelen tavsiyedir. Ve eğer işe yaramazsa, o zaman yeterli pozitif enerjiniz ve inancınız yok demektir ve en iyi şey ek bir kursa kaydolmak olacaktır. (Yanlış) doktrini bu yüzyılın başında ateistler tarafından ironik bir şekilde öğretilen ve kökeni ABD'de başlayan sözde "refah müjdesi", bazı "özgür ruhlar"ın ve guruların aptallıklarının ve kibirlerinin bir kanıtıdır. Yine de genel olarak bu raporun çok iyi olduğunu düşünüyorum ama insanların hareket edemeyeceği sınırlar olduğunu düşünüyorum. Kendinize zarar vermeden yapmalısınız.

      cevap
    • Ines Sternkopf 28. Temmuz 2021, 21: 24

      Hayatta durumlar vardır; Savaş, toplama kampları, hastalıklar... olumlu düşüncelerin artık faydası yok. Ya da çalışma hayatınızı cehenneme çeviren kötü bir patronunuz var... Yaşam kalitenizin kontrolü her zaman elinizde olmuyor. Bu yazı mantıksız, üzgünüm

      cevap
    • Karin 31. Ağustos 2021, 15: 59

      Bu yazıyı en ufak bir şekilde mantıksız buluyorum. Aynen öyle. Bazen bunu anlamak biraz zaman alır ama uyanmaya başladığınızda her şey bir anda tamamen mantıklı hale gelir. Kocam ve ben çok hastayız. Ve tüm tahminlere rağmen hala hayattayız ve nispeten iyi durumdayız. 20 yılı aşkın bir süre önce tanışmıştık ve uzun süre düşündüm, neden bu adam? Bugün bunu biliyorum. Birbirimize yardım etmeli ve destek vermeliyiz ve bu bizim için sorun değil. Evren her zaman en kolay yolu arar. Pek çok kişi şimdi şunu düşünecek: Ah, neden ikisi de neredeyse aynı hastalıktan dolayı hastalanmak zorunda kaldı? Evet, eğer kocam bu hastalığa yakalanmasaydı bana karşı asla bu kadar anlayışlı olmazdı. Kendi hastalığım beni yavaşlatmasaydı, yardımcı sendromumu sonuna kadar yaşayacaktım. Her şey mantıklı

      cevap
    • Conny Löffler 6. Ekim 2021, 21: 32

      Bundan daha iyi bir açıklama olamaz, gerçekten hoşuma gitti.

      cevap
    • Cornelia 27. Haziran 2022, 12: 34

      Belki durum böyledir, ama bence, her ne sebeple olursa olsun, her zaman her şey için kendilerini suçlamakla suçlanan insanlar, dolayısıyla başkalarına kötü davrananlar bunu her zaman olduğu gibi kabul ederler! Gerçekten karma gibi bir şey olsaydı, yapardım! Çevremde seni defalarca incitenlerin bazen cezalandırıldığını gördüm! Sadece kalbi olan insanların başkaları için çok şey yaptığına inanmıyorum, sonunda her zaman eli boş dönersin. aptallar! Bence bunun sizin hatanız olduğunu söylemek kötü bir şey, özellikle de konu gerçekten kötü olan ve bu konuda hiçbir şey yapamayan insanlara gelince!

      cevap
    • Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

      Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

      cevap
    Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

    Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

    cevap
    • Sindirim probiyotikleri 25. 2019, 18: 13

      Tarzınız Ben bir şeyler okudum diğer insanlara göre gerçekten benzersiz.
      Fırsatınız varken yayınladığınız için çok teşekkürler, sanırım sadece
      bu sayfayı işaretle.

      cevap
    • Katrin Beyer 10. Nisan 2021, 10: 10

      Bu içgörüyü nereden ediniyorsunuz? Her zaman olumlu düşündüm ve yaşadım, başkaları da bu yüzden bana hayran kaldı. Peki yine de hastalandım mı? Bu sizin modelinize nasıl uyuyor?

      cevap
    • Monika Fisel 22. Nisan 2021, 10: 46

      Harika bir rapor, EM birçok şeyi daha net hale getiriyor

      cevap
    • Wolfgang 2. Temmuz 2021, 0: 13

      Merhaba,

      Aslında açıklamanın kendisinin ve bu konu hakkında yazılanların çok iyi olduğunu düşünüyorum. Ama küçük bir sorun var. Ben de tesadüfe inanmıyorum, gerçekten böyle bir şey olamaz. Elbette hayatımı benim için gerçekten yaşanmaya değer olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Ama ben şu ifadeyi biraz şüpheli buluyorum: Herkes kendi mutluluğunun yaratıcısıdır.
      Savaş, kıtlık, zulüm, işkence vb. durumlarda hayatımı nasıl hâlâ mutlu ve mutlu olabilecek şekilde şekillendirebilirim? İnsan buna karşı savaşamaz
      Hayatın nedenselliğiyle mücadele eder ve ne kadar olumlu düşünürse düşünsün ve hayatını planlasın. Çünkü o zaman şunu söyleyebilirim: Ölmek, acı çekmek vb. istemiyorum. Bunları sadece düşüncelerimle değiştiremem. Bu şeyler üzerindeki güç hiçbir insana verilmemiştir. Ben özellikle dindar bir insan değilim, ancak İncil (kilise değil!!!) hem Yeni hem de Eski Ahit'te bu gücün ona Tanrı tarafından kasıtlı olarak verilmediğini öğretiyor. İnsan her zaman bunu aradı, ancak İncil tarihinin de kanıtladığı gibi, bu, Tanrı tarafından defalarca korkunç hükümlerle kınandı (Bu hükümler ve yerleri veya Buluntular birçok durumda (hepsinde değil) bağımsız arkeologlar ve tarihçiler tarafından bile kanıtlanmıştır. Tanrı'nın bu yargılarının nedeni muhtemelen, eğer bu gücü kontrol etmek ve kendi hayatınızın efendisi olmak istiyorsanız, bunun, Tanrı'nın Ruhu'nun alanına izinsiz giriş ve önceden bilmenin hukuka aykırı bir ihlali olarak görülmesidir. Bu aynı zamanda cennetten kovulmaya da yol açtı. Bu yüzden doğal olarak kendime insanların ne ölçüde güce veya güce sahip olduğunu soruyorum. gerçekten kendi mutluluğunun yaratıcısı olma fırsatına sahiptir. Ben kendim asla zihnimin belirsizliğine teslim olmadım, ancak bilgi ve hakikat için çabalamaya devam ediyorum. İyilik için çabalasam bile, yine de başıma kötülük gelebilir, bu, bilinçli düşünen birçok insanın ve benden önce yaşayan büyük beyinlerin ve düşünürlerin deneyimleri ile kanıtlanmıştır. Ayrıca, olumlu tutumlarına rağmen bunları değiştiremeyeceklerini de anlamaları gerekiyordu. Açlıktan ölmek üzere olan hiçbir çocuğun aç kalıp ölmek istemediğini düşünüyorum. Ancak ne kadar ve ne sıklıkta olumlu düşünce yapılırsa yapılsın, dışarıdan yardım almadan hayatta kalması mümkün olmayacaktır. bu durumda ne istiyorsun? Ayrıca tüm bu sefaletin tek sorumlusunun insanlar olduğunu söylemek de anlamsız. bu koşulları değiştirme sorumluluğu vardır. Çünkü bu koşulları vicdan rahatlığıyla meydana getiren insanlardan ne bekliyorsunuz? Tanrı da buna izin veriyor gibi görünüyor, aksi takdirde bu şeyler değişirdi çünkü kimse acı çekmekten hoşlanmaz. Sonra şunu söylemek: Tamam bunları değiştiremezsiniz ama bunlara karşı tavrınızı değiştirebilirsiniz, ben de doğru bulmuyorum, çünkü bu zayıflık, azap ve acı anında bu hala nasıl mümkün olabiliyor? mümkün mü? Ancak bu tür görüşler çoğu zaman kendileri böyle bir durumla karşılaşmamış ve bunu sadece teoriden bilen, benim yaşadığım gibi kendi kişisel deneyimlerine sahip olmayan kişiler tarafından dile getiriliyor. Çünkü çoğu zaman etrafınızdakilerin yardımına ihtiyaç duyduğunuzda, trajik bir şekilde gerçek arkadaşlarınızın kim olduğunu anlarsınız. En azından benim asla isteyerek seçmediğim bu hayata karşı sadece bir çaresizlik, zayıflık ve sadece öfke ve hayal kırıklığı hissi vardı ve hissediyordum. Bütün kendimi incelememe rağmen bundan eminim. Ancak bu tür açıklamalar sıklıkla insanlar tarafından yapılır, örneğin hayatınızı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu tür acil durumlarda acı çeken, para kazanmak isteyen ve bazı şüpheli kurslar, toplantılar vb. kişiler tarafından yapılır. satmak istemek. Bu durumları kendileri hiç yaşamamış ve aslında neden bahsettiğini bilmeyen kişilerden gelen tavsiyedir. Ve eğer işe yaramazsa, o zaman yeterli pozitif enerjiniz ve inancınız yok demektir ve en iyi şey ek bir kursa kaydolmak olacaktır. (Yanlış) doktrini bu yüzyılın başında ateistler tarafından ironik bir şekilde öğretilen ve kökeni ABD'de başlayan sözde "refah müjdesi", bazı "özgür ruhlar"ın ve guruların aptallıklarının ve kibirlerinin bir kanıtıdır. Yine de genel olarak bu raporun çok iyi olduğunu düşünüyorum ama insanların hareket edemeyeceği sınırlar olduğunu düşünüyorum. Kendinize zarar vermeden yapmalısınız.

      cevap
    • Ines Sternkopf 28. Temmuz 2021, 21: 24

      Hayatta durumlar vardır; Savaş, toplama kampları, hastalıklar... olumlu düşüncelerin artık faydası yok. Ya da çalışma hayatınızı cehenneme çeviren kötü bir patronunuz var... Yaşam kalitenizin kontrolü her zaman elinizde olmuyor. Bu yazı mantıksız, üzgünüm

      cevap
    • Karin 31. Ağustos 2021, 15: 59

      Bu yazıyı en ufak bir şekilde mantıksız buluyorum. Aynen öyle. Bazen bunu anlamak biraz zaman alır ama uyanmaya başladığınızda her şey bir anda tamamen mantıklı hale gelir. Kocam ve ben çok hastayız. Ve tüm tahminlere rağmen hala hayattayız ve nispeten iyi durumdayız. 20 yılı aşkın bir süre önce tanışmıştık ve uzun süre düşündüm, neden bu adam? Bugün bunu biliyorum. Birbirimize yardım etmeli ve destek vermeliyiz ve bu bizim için sorun değil. Evren her zaman en kolay yolu arar. Pek çok kişi şimdi şunu düşünecek: Ah, neden ikisi de neredeyse aynı hastalıktan dolayı hastalanmak zorunda kaldı? Evet, eğer kocam bu hastalığa yakalanmasaydı bana karşı asla bu kadar anlayışlı olmazdı. Kendi hastalığım beni yavaşlatmasaydı, yardımcı sendromumu sonuna kadar yaşayacaktım. Her şey mantıklı

      cevap
    • Conny Löffler 6. Ekim 2021, 21: 32

      Bundan daha iyi bir açıklama olamaz, gerçekten hoşuma gitti.

      cevap
    • Cornelia 27. Haziran 2022, 12: 34

      Belki durum böyledir, ama bence, her ne sebeple olursa olsun, her zaman her şey için kendilerini suçlamakla suçlanan insanlar, dolayısıyla başkalarına kötü davrananlar bunu her zaman olduğu gibi kabul ederler! Gerçekten karma gibi bir şey olsaydı, yapardım! Çevremde seni defalarca incitenlerin bazen cezalandırıldığını gördüm! Sadece kalbi olan insanların başkaları için çok şey yaptığına inanmıyorum, sonunda her zaman eli boş dönersin. aptallar! Bence bunun sizin hatanız olduğunu söylemek kötü bir şey, özellikle de konu gerçekten kötü olan ve bu konuda hiçbir şey yapamayan insanlara gelince!

      cevap
    • Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

      Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

      cevap
    Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

    Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

    cevap
    • Sindirim probiyotikleri 25. 2019, 18: 13

      Tarzınız Ben bir şeyler okudum diğer insanlara göre gerçekten benzersiz.
      Fırsatınız varken yayınladığınız için çok teşekkürler, sanırım sadece
      bu sayfayı işaretle.

      cevap
    • Katrin Beyer 10. Nisan 2021, 10: 10

      Bu içgörüyü nereden ediniyorsunuz? Her zaman olumlu düşündüm ve yaşadım, başkaları da bu yüzden bana hayran kaldı. Peki yine de hastalandım mı? Bu sizin modelinize nasıl uyuyor?

      cevap
    • Monika Fisel 22. Nisan 2021, 10: 46

      Harika bir rapor, EM birçok şeyi daha net hale getiriyor

      cevap
    • Wolfgang 2. Temmuz 2021, 0: 13

      Merhaba,

      Aslında açıklamanın kendisinin ve bu konu hakkında yazılanların çok iyi olduğunu düşünüyorum. Ama küçük bir sorun var. Ben de tesadüfe inanmıyorum, gerçekten böyle bir şey olamaz. Elbette hayatımı benim için gerçekten yaşanmaya değer olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Ama ben şu ifadeyi biraz şüpheli buluyorum: Herkes kendi mutluluğunun yaratıcısıdır.
      Savaş, kıtlık, zulüm, işkence vb. durumlarda hayatımı nasıl hâlâ mutlu ve mutlu olabilecek şekilde şekillendirebilirim? İnsan buna karşı savaşamaz
      Hayatın nedenselliğiyle mücadele eder ve ne kadar olumlu düşünürse düşünsün ve hayatını planlasın. Çünkü o zaman şunu söyleyebilirim: Ölmek, acı çekmek vb. istemiyorum. Bunları sadece düşüncelerimle değiştiremem. Bu şeyler üzerindeki güç hiçbir insana verilmemiştir. Ben özellikle dindar bir insan değilim, ancak İncil (kilise değil!!!) hem Yeni hem de Eski Ahit'te bu gücün ona Tanrı tarafından kasıtlı olarak verilmediğini öğretiyor. İnsan her zaman bunu aradı, ancak İncil tarihinin de kanıtladığı gibi, bu, Tanrı tarafından defalarca korkunç hükümlerle kınandı (Bu hükümler ve yerleri veya Buluntular birçok durumda (hepsinde değil) bağımsız arkeologlar ve tarihçiler tarafından bile kanıtlanmıştır. Tanrı'nın bu yargılarının nedeni muhtemelen, eğer bu gücü kontrol etmek ve kendi hayatınızın efendisi olmak istiyorsanız, bunun, Tanrı'nın Ruhu'nun alanına izinsiz giriş ve önceden bilmenin hukuka aykırı bir ihlali olarak görülmesidir. Bu aynı zamanda cennetten kovulmaya da yol açtı. Bu yüzden doğal olarak kendime insanların ne ölçüde güce veya güce sahip olduğunu soruyorum. gerçekten kendi mutluluğunun yaratıcısı olma fırsatına sahiptir. Ben kendim asla zihnimin belirsizliğine teslim olmadım, ancak bilgi ve hakikat için çabalamaya devam ediyorum. İyilik için çabalasam bile, yine de başıma kötülük gelebilir, bu, bilinçli düşünen birçok insanın ve benden önce yaşayan büyük beyinlerin ve düşünürlerin deneyimleri ile kanıtlanmıştır. Ayrıca, olumlu tutumlarına rağmen bunları değiştiremeyeceklerini de anlamaları gerekiyordu. Açlıktan ölmek üzere olan hiçbir çocuğun aç kalıp ölmek istemediğini düşünüyorum. Ancak ne kadar ve ne sıklıkta olumlu düşünce yapılırsa yapılsın, dışarıdan yardım almadan hayatta kalması mümkün olmayacaktır. bu durumda ne istiyorsun? Ayrıca tüm bu sefaletin tek sorumlusunun insanlar olduğunu söylemek de anlamsız. bu koşulları değiştirme sorumluluğu vardır. Çünkü bu koşulları vicdan rahatlığıyla meydana getiren insanlardan ne bekliyorsunuz? Tanrı da buna izin veriyor gibi görünüyor, aksi takdirde bu şeyler değişirdi çünkü kimse acı çekmekten hoşlanmaz. Sonra şunu söylemek: Tamam bunları değiştiremezsiniz ama bunlara karşı tavrınızı değiştirebilirsiniz, ben de doğru bulmuyorum, çünkü bu zayıflık, azap ve acı anında bu hala nasıl mümkün olabiliyor? mümkün mü? Ancak bu tür görüşler çoğu zaman kendileri böyle bir durumla karşılaşmamış ve bunu sadece teoriden bilen, benim yaşadığım gibi kendi kişisel deneyimlerine sahip olmayan kişiler tarafından dile getiriliyor. Çünkü çoğu zaman etrafınızdakilerin yardımına ihtiyaç duyduğunuzda, trajik bir şekilde gerçek arkadaşlarınızın kim olduğunu anlarsınız. En azından benim asla isteyerek seçmediğim bu hayata karşı sadece bir çaresizlik, zayıflık ve sadece öfke ve hayal kırıklığı hissi vardı ve hissediyordum. Bütün kendimi incelememe rağmen bundan eminim. Ancak bu tür açıklamalar sıklıkla insanlar tarafından yapılır, örneğin hayatınızı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu tür acil durumlarda acı çeken, para kazanmak isteyen ve bazı şüpheli kurslar, toplantılar vb. kişiler tarafından yapılır. satmak istemek. Bu durumları kendileri hiç yaşamamış ve aslında neden bahsettiğini bilmeyen kişilerden gelen tavsiyedir. Ve eğer işe yaramazsa, o zaman yeterli pozitif enerjiniz ve inancınız yok demektir ve en iyi şey ek bir kursa kaydolmak olacaktır. (Yanlış) doktrini bu yüzyılın başında ateistler tarafından ironik bir şekilde öğretilen ve kökeni ABD'de başlayan sözde "refah müjdesi", bazı "özgür ruhlar"ın ve guruların aptallıklarının ve kibirlerinin bir kanıtıdır. Yine de genel olarak bu raporun çok iyi olduğunu düşünüyorum ama insanların hareket edemeyeceği sınırlar olduğunu düşünüyorum. Kendinize zarar vermeden yapmalısınız.

      cevap
    • Ines Sternkopf 28. Temmuz 2021, 21: 24

      Hayatta durumlar vardır; Savaş, toplama kampları, hastalıklar... olumlu düşüncelerin artık faydası yok. Ya da çalışma hayatınızı cehenneme çeviren kötü bir patronunuz var... Yaşam kalitenizin kontrolü her zaman elinizde olmuyor. Bu yazı mantıksız, üzgünüm

      cevap
    • Karin 31. Ağustos 2021, 15: 59

      Bu yazıyı en ufak bir şekilde mantıksız buluyorum. Aynen öyle. Bazen bunu anlamak biraz zaman alır ama uyanmaya başladığınızda her şey bir anda tamamen mantıklı hale gelir. Kocam ve ben çok hastayız. Ve tüm tahminlere rağmen hala hayattayız ve nispeten iyi durumdayız. 20 yılı aşkın bir süre önce tanışmıştık ve uzun süre düşündüm, neden bu adam? Bugün bunu biliyorum. Birbirimize yardım etmeli ve destek vermeliyiz ve bu bizim için sorun değil. Evren her zaman en kolay yolu arar. Pek çok kişi şimdi şunu düşünecek: Ah, neden ikisi de neredeyse aynı hastalıktan dolayı hastalanmak zorunda kaldı? Evet, eğer kocam bu hastalığa yakalanmasaydı bana karşı asla bu kadar anlayışlı olmazdı. Kendi hastalığım beni yavaşlatmasaydı, yardımcı sendromumu sonuna kadar yaşayacaktım. Her şey mantıklı

      cevap
    • Conny Löffler 6. Ekim 2021, 21: 32

      Bundan daha iyi bir açıklama olamaz, gerçekten hoşuma gitti.

      cevap
    • Cornelia 27. Haziran 2022, 12: 34

      Belki durum böyledir, ama bence, her ne sebeple olursa olsun, her zaman her şey için kendilerini suçlamakla suçlanan insanlar, dolayısıyla başkalarına kötü davrananlar bunu her zaman olduğu gibi kabul ederler! Gerçekten karma gibi bir şey olsaydı, yapardım! Çevremde seni defalarca incitenlerin bazen cezalandırıldığını gördüm! Sadece kalbi olan insanların başkaları için çok şey yaptığına inanmıyorum, sonunda her zaman eli boş dönersin. aptallar! Bence bunun sizin hatanız olduğunu söylemek kötü bir şey, özellikle de konu gerçekten kötü olan ve bu konuda hiçbir şey yapamayan insanlara gelince!

      cevap
    • Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

      Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

      cevap
    Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

    Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

    cevap
    • Sindirim probiyotikleri 25. 2019, 18: 13

      Tarzınız Ben bir şeyler okudum diğer insanlara göre gerçekten benzersiz.
      Fırsatınız varken yayınladığınız için çok teşekkürler, sanırım sadece
      bu sayfayı işaretle.

      cevap
    • Katrin Beyer 10. Nisan 2021, 10: 10

      Bu içgörüyü nereden ediniyorsunuz? Her zaman olumlu düşündüm ve yaşadım, başkaları da bu yüzden bana hayran kaldı. Peki yine de hastalandım mı? Bu sizin modelinize nasıl uyuyor?

      cevap
    • Monika Fisel 22. Nisan 2021, 10: 46

      Harika bir rapor, EM birçok şeyi daha net hale getiriyor

      cevap
    • Wolfgang 2. Temmuz 2021, 0: 13

      Merhaba,

      Aslında açıklamanın kendisinin ve bu konu hakkında yazılanların çok iyi olduğunu düşünüyorum. Ama küçük bir sorun var. Ben de tesadüfe inanmıyorum, gerçekten böyle bir şey olamaz. Elbette hayatımı benim için gerçekten yaşanmaya değer olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Ama ben şu ifadeyi biraz şüpheli buluyorum: Herkes kendi mutluluğunun yaratıcısıdır.
      Savaş, kıtlık, zulüm, işkence vb. durumlarda hayatımı nasıl hâlâ mutlu ve mutlu olabilecek şekilde şekillendirebilirim? İnsan buna karşı savaşamaz
      Hayatın nedenselliğiyle mücadele eder ve ne kadar olumlu düşünürse düşünsün ve hayatını planlasın. Çünkü o zaman şunu söyleyebilirim: Ölmek, acı çekmek vb. istemiyorum. Bunları sadece düşüncelerimle değiştiremem. Bu şeyler üzerindeki güç hiçbir insana verilmemiştir. Ben özellikle dindar bir insan değilim, ancak İncil (kilise değil!!!) hem Yeni hem de Eski Ahit'te bu gücün ona Tanrı tarafından kasıtlı olarak verilmediğini öğretiyor. İnsan her zaman bunu aradı, ancak İncil tarihinin de kanıtladığı gibi, bu, Tanrı tarafından defalarca korkunç hükümlerle kınandı (Bu hükümler ve yerleri veya Buluntular birçok durumda (hepsinde değil) bağımsız arkeologlar ve tarihçiler tarafından bile kanıtlanmıştır. Tanrı'nın bu yargılarının nedeni muhtemelen, eğer bu gücü kontrol etmek ve kendi hayatınızın efendisi olmak istiyorsanız, bunun, Tanrı'nın Ruhu'nun alanına izinsiz giriş ve önceden bilmenin hukuka aykırı bir ihlali olarak görülmesidir. Bu aynı zamanda cennetten kovulmaya da yol açtı. Bu yüzden doğal olarak kendime insanların ne ölçüde güce veya güce sahip olduğunu soruyorum. gerçekten kendi mutluluğunun yaratıcısı olma fırsatına sahiptir. Ben kendim asla zihnimin belirsizliğine teslim olmadım, ancak bilgi ve hakikat için çabalamaya devam ediyorum. İyilik için çabalasam bile, yine de başıma kötülük gelebilir, bu, bilinçli düşünen birçok insanın ve benden önce yaşayan büyük beyinlerin ve düşünürlerin deneyimleri ile kanıtlanmıştır. Ayrıca, olumlu tutumlarına rağmen bunları değiştiremeyeceklerini de anlamaları gerekiyordu. Açlıktan ölmek üzere olan hiçbir çocuğun aç kalıp ölmek istemediğini düşünüyorum. Ancak ne kadar ve ne sıklıkta olumlu düşünce yapılırsa yapılsın, dışarıdan yardım almadan hayatta kalması mümkün olmayacaktır. bu durumda ne istiyorsun? Ayrıca tüm bu sefaletin tek sorumlusunun insanlar olduğunu söylemek de anlamsız. bu koşulları değiştirme sorumluluğu vardır. Çünkü bu koşulları vicdan rahatlığıyla meydana getiren insanlardan ne bekliyorsunuz? Tanrı da buna izin veriyor gibi görünüyor, aksi takdirde bu şeyler değişirdi çünkü kimse acı çekmekten hoşlanmaz. Sonra şunu söylemek: Tamam bunları değiştiremezsiniz ama bunlara karşı tavrınızı değiştirebilirsiniz, ben de doğru bulmuyorum, çünkü bu zayıflık, azap ve acı anında bu hala nasıl mümkün olabiliyor? mümkün mü? Ancak bu tür görüşler çoğu zaman kendileri böyle bir durumla karşılaşmamış ve bunu sadece teoriden bilen, benim yaşadığım gibi kendi kişisel deneyimlerine sahip olmayan kişiler tarafından dile getiriliyor. Çünkü çoğu zaman etrafınızdakilerin yardımına ihtiyaç duyduğunuzda, trajik bir şekilde gerçek arkadaşlarınızın kim olduğunu anlarsınız. En azından benim asla isteyerek seçmediğim bu hayata karşı sadece bir çaresizlik, zayıflık ve sadece öfke ve hayal kırıklığı hissi vardı ve hissediyordum. Bütün kendimi incelememe rağmen bundan eminim. Ancak bu tür açıklamalar sıklıkla insanlar tarafından yapılır, örneğin hayatınızı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu tür acil durumlarda acı çeken, para kazanmak isteyen ve bazı şüpheli kurslar, toplantılar vb. kişiler tarafından yapılır. satmak istemek. Bu durumları kendileri hiç yaşamamış ve aslında neden bahsettiğini bilmeyen kişilerden gelen tavsiyedir. Ve eğer işe yaramazsa, o zaman yeterli pozitif enerjiniz ve inancınız yok demektir ve en iyi şey ek bir kursa kaydolmak olacaktır. (Yanlış) doktrini bu yüzyılın başında ateistler tarafından ironik bir şekilde öğretilen ve kökeni ABD'de başlayan sözde "refah müjdesi", bazı "özgür ruhlar"ın ve guruların aptallıklarının ve kibirlerinin bir kanıtıdır. Yine de genel olarak bu raporun çok iyi olduğunu düşünüyorum ama insanların hareket edemeyeceği sınırlar olduğunu düşünüyorum. Kendinize zarar vermeden yapmalısınız.

      cevap
    • Ines Sternkopf 28. Temmuz 2021, 21: 24

      Hayatta durumlar vardır; Savaş, toplama kampları, hastalıklar... olumlu düşüncelerin artık faydası yok. Ya da çalışma hayatınızı cehenneme çeviren kötü bir patronunuz var... Yaşam kalitenizin kontrolü her zaman elinizde olmuyor. Bu yazı mantıksız, üzgünüm

      cevap
    • Karin 31. Ağustos 2021, 15: 59

      Bu yazıyı en ufak bir şekilde mantıksız buluyorum. Aynen öyle. Bazen bunu anlamak biraz zaman alır ama uyanmaya başladığınızda her şey bir anda tamamen mantıklı hale gelir. Kocam ve ben çok hastayız. Ve tüm tahminlere rağmen hala hayattayız ve nispeten iyi durumdayız. 20 yılı aşkın bir süre önce tanışmıştık ve uzun süre düşündüm, neden bu adam? Bugün bunu biliyorum. Birbirimize yardım etmeli ve destek vermeliyiz ve bu bizim için sorun değil. Evren her zaman en kolay yolu arar. Pek çok kişi şimdi şunu düşünecek: Ah, neden ikisi de neredeyse aynı hastalıktan dolayı hastalanmak zorunda kaldı? Evet, eğer kocam bu hastalığa yakalanmasaydı bana karşı asla bu kadar anlayışlı olmazdı. Kendi hastalığım beni yavaşlatmasaydı, yardımcı sendromumu sonuna kadar yaşayacaktım. Her şey mantıklı

      cevap
    • Conny Löffler 6. Ekim 2021, 21: 32

      Bundan daha iyi bir açıklama olamaz, gerçekten hoşuma gitti.

      cevap
    • Cornelia 27. Haziran 2022, 12: 34

      Belki durum böyledir, ama bence, her ne sebeple olursa olsun, her zaman her şey için kendilerini suçlamakla suçlanan insanlar, dolayısıyla başkalarına kötü davrananlar bunu her zaman olduğu gibi kabul ederler! Gerçekten karma gibi bir şey olsaydı, yapardım! Çevremde seni defalarca incitenlerin bazen cezalandırıldığını gördüm! Sadece kalbi olan insanların başkaları için çok şey yaptığına inanmıyorum, sonunda her zaman eli boş dönersin. aptallar! Bence bunun sizin hatanız olduğunu söylemek kötü bir şey, özellikle de konu gerçekten kötü olan ve bu konuda hiçbir şey yapamayan insanlara gelince!

      cevap
    • Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

      Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

      cevap
    Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

    Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

    cevap
    • Sindirim probiyotikleri 25. 2019, 18: 13

      Tarzınız Ben bir şeyler okudum diğer insanlara göre gerçekten benzersiz.
      Fırsatınız varken yayınladığınız için çok teşekkürler, sanırım sadece
      bu sayfayı işaretle.

      cevap
    • Katrin Beyer 10. Nisan 2021, 10: 10

      Bu içgörüyü nereden ediniyorsunuz? Her zaman olumlu düşündüm ve yaşadım, başkaları da bu yüzden bana hayran kaldı. Peki yine de hastalandım mı? Bu sizin modelinize nasıl uyuyor?

      cevap
    • Monika Fisel 22. Nisan 2021, 10: 46

      Harika bir rapor, EM birçok şeyi daha net hale getiriyor

      cevap
    • Wolfgang 2. Temmuz 2021, 0: 13

      Merhaba,

      Aslında açıklamanın kendisinin ve bu konu hakkında yazılanların çok iyi olduğunu düşünüyorum. Ama küçük bir sorun var. Ben de tesadüfe inanmıyorum, gerçekten böyle bir şey olamaz. Elbette hayatımı benim için gerçekten yaşanmaya değer olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Ama ben şu ifadeyi biraz şüpheli buluyorum: Herkes kendi mutluluğunun yaratıcısıdır.
      Savaş, kıtlık, zulüm, işkence vb. durumlarda hayatımı nasıl hâlâ mutlu ve mutlu olabilecek şekilde şekillendirebilirim? İnsan buna karşı savaşamaz
      Hayatın nedenselliğiyle mücadele eder ve ne kadar olumlu düşünürse düşünsün ve hayatını planlasın. Çünkü o zaman şunu söyleyebilirim: Ölmek, acı çekmek vb. istemiyorum. Bunları sadece düşüncelerimle değiştiremem. Bu şeyler üzerindeki güç hiçbir insana verilmemiştir. Ben özellikle dindar bir insan değilim, ancak İncil (kilise değil!!!) hem Yeni hem de Eski Ahit'te bu gücün ona Tanrı tarafından kasıtlı olarak verilmediğini öğretiyor. İnsan her zaman bunu aradı, ancak İncil tarihinin de kanıtladığı gibi, bu, Tanrı tarafından defalarca korkunç hükümlerle kınandı (Bu hükümler ve yerleri veya Buluntular birçok durumda (hepsinde değil) bağımsız arkeologlar ve tarihçiler tarafından bile kanıtlanmıştır. Tanrı'nın bu yargılarının nedeni muhtemelen, eğer bu gücü kontrol etmek ve kendi hayatınızın efendisi olmak istiyorsanız, bunun, Tanrı'nın Ruhu'nun alanına izinsiz giriş ve önceden bilmenin hukuka aykırı bir ihlali olarak görülmesidir. Bu aynı zamanda cennetten kovulmaya da yol açtı. Bu yüzden doğal olarak kendime insanların ne ölçüde güce veya güce sahip olduğunu soruyorum. gerçekten kendi mutluluğunun yaratıcısı olma fırsatına sahiptir. Ben kendim asla zihnimin belirsizliğine teslim olmadım, ancak bilgi ve hakikat için çabalamaya devam ediyorum. İyilik için çabalasam bile, yine de başıma kötülük gelebilir, bu, bilinçli düşünen birçok insanın ve benden önce yaşayan büyük beyinlerin ve düşünürlerin deneyimleri ile kanıtlanmıştır. Ayrıca, olumlu tutumlarına rağmen bunları değiştiremeyeceklerini de anlamaları gerekiyordu. Açlıktan ölmek üzere olan hiçbir çocuğun aç kalıp ölmek istemediğini düşünüyorum. Ancak ne kadar ve ne sıklıkta olumlu düşünce yapılırsa yapılsın, dışarıdan yardım almadan hayatta kalması mümkün olmayacaktır. bu durumda ne istiyorsun? Ayrıca tüm bu sefaletin tek sorumlusunun insanlar olduğunu söylemek de anlamsız. bu koşulları değiştirme sorumluluğu vardır. Çünkü bu koşulları vicdan rahatlığıyla meydana getiren insanlardan ne bekliyorsunuz? Tanrı da buna izin veriyor gibi görünüyor, aksi takdirde bu şeyler değişirdi çünkü kimse acı çekmekten hoşlanmaz. Sonra şunu söylemek: Tamam bunları değiştiremezsiniz ama bunlara karşı tavrınızı değiştirebilirsiniz, ben de doğru bulmuyorum, çünkü bu zayıflık, azap ve acı anında bu hala nasıl mümkün olabiliyor? mümkün mü? Ancak bu tür görüşler çoğu zaman kendileri böyle bir durumla karşılaşmamış ve bunu sadece teoriden bilen, benim yaşadığım gibi kendi kişisel deneyimlerine sahip olmayan kişiler tarafından dile getiriliyor. Çünkü çoğu zaman etrafınızdakilerin yardımına ihtiyaç duyduğunuzda, trajik bir şekilde gerçek arkadaşlarınızın kim olduğunu anlarsınız. En azından benim asla isteyerek seçmediğim bu hayata karşı sadece bir çaresizlik, zayıflık ve sadece öfke ve hayal kırıklığı hissi vardı ve hissediyordum. Bütün kendimi incelememe rağmen bundan eminim. Ancak bu tür açıklamalar sıklıkla insanlar tarafından yapılır, örneğin hayatınızı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu tür acil durumlarda acı çeken, para kazanmak isteyen ve bazı şüpheli kurslar, toplantılar vb. kişiler tarafından yapılır. satmak istemek. Bu durumları kendileri hiç yaşamamış ve aslında neden bahsettiğini bilmeyen kişilerden gelen tavsiyedir. Ve eğer işe yaramazsa, o zaman yeterli pozitif enerjiniz ve inancınız yok demektir ve en iyi şey ek bir kursa kaydolmak olacaktır. (Yanlış) doktrini bu yüzyılın başında ateistler tarafından ironik bir şekilde öğretilen ve kökeni ABD'de başlayan sözde "refah müjdesi", bazı "özgür ruhlar"ın ve guruların aptallıklarının ve kibirlerinin bir kanıtıdır. Yine de genel olarak bu raporun çok iyi olduğunu düşünüyorum ama insanların hareket edemeyeceği sınırlar olduğunu düşünüyorum. Kendinize zarar vermeden yapmalısınız.

      cevap
    • Ines Sternkopf 28. Temmuz 2021, 21: 24

      Hayatta durumlar vardır; Savaş, toplama kampları, hastalıklar... olumlu düşüncelerin artık faydası yok. Ya da çalışma hayatınızı cehenneme çeviren kötü bir patronunuz var... Yaşam kalitenizin kontrolü her zaman elinizde olmuyor. Bu yazı mantıksız, üzgünüm

      cevap
    • Karin 31. Ağustos 2021, 15: 59

      Bu yazıyı en ufak bir şekilde mantıksız buluyorum. Aynen öyle. Bazen bunu anlamak biraz zaman alır ama uyanmaya başladığınızda her şey bir anda tamamen mantıklı hale gelir. Kocam ve ben çok hastayız. Ve tüm tahminlere rağmen hala hayattayız ve nispeten iyi durumdayız. 20 yılı aşkın bir süre önce tanışmıştık ve uzun süre düşündüm, neden bu adam? Bugün bunu biliyorum. Birbirimize yardım etmeli ve destek vermeliyiz ve bu bizim için sorun değil. Evren her zaman en kolay yolu arar. Pek çok kişi şimdi şunu düşünecek: Ah, neden ikisi de neredeyse aynı hastalıktan dolayı hastalanmak zorunda kaldı? Evet, eğer kocam bu hastalığa yakalanmasaydı bana karşı asla bu kadar anlayışlı olmazdı. Kendi hastalığım beni yavaşlatmasaydı, yardımcı sendromumu sonuna kadar yaşayacaktım. Her şey mantıklı

      cevap
    • Conny Löffler 6. Ekim 2021, 21: 32

      Bundan daha iyi bir açıklama olamaz, gerçekten hoşuma gitti.

      cevap
    • Cornelia 27. Haziran 2022, 12: 34

      Belki durum böyledir, ama bence, her ne sebeple olursa olsun, her zaman her şey için kendilerini suçlamakla suçlanan insanlar, dolayısıyla başkalarına kötü davrananlar bunu her zaman olduğu gibi kabul ederler! Gerçekten karma gibi bir şey olsaydı, yapardım! Çevremde seni defalarca incitenlerin bazen cezalandırıldığını gördüm! Sadece kalbi olan insanların başkaları için çok şey yaptığına inanmıyorum, sonunda her zaman eli boş dönersin. aptallar! Bence bunun sizin hatanız olduğunu söylemek kötü bir şey, özellikle de konu gerçekten kötü olan ve bu konuda hiçbir şey yapamayan insanlara gelince!

      cevap
    • Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

      Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

      cevap
    Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

    Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

    cevap
    • Sindirim probiyotikleri 25. 2019, 18: 13

      Tarzınız Ben bir şeyler okudum diğer insanlara göre gerçekten benzersiz.
      Fırsatınız varken yayınladığınız için çok teşekkürler, sanırım sadece
      bu sayfayı işaretle.

      cevap
    • Katrin Beyer 10. Nisan 2021, 10: 10

      Bu içgörüyü nereden ediniyorsunuz? Her zaman olumlu düşündüm ve yaşadım, başkaları da bu yüzden bana hayran kaldı. Peki yine de hastalandım mı? Bu sizin modelinize nasıl uyuyor?

      cevap
    • Monika Fisel 22. Nisan 2021, 10: 46

      Harika bir rapor, EM birçok şeyi daha net hale getiriyor

      cevap
    • Wolfgang 2. Temmuz 2021, 0: 13

      Merhaba,

      Aslında açıklamanın kendisinin ve bu konu hakkında yazılanların çok iyi olduğunu düşünüyorum. Ama küçük bir sorun var. Ben de tesadüfe inanmıyorum, gerçekten böyle bir şey olamaz. Elbette hayatımı benim için gerçekten yaşanmaya değer olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Ama ben şu ifadeyi biraz şüpheli buluyorum: Herkes kendi mutluluğunun yaratıcısıdır.
      Savaş, kıtlık, zulüm, işkence vb. durumlarda hayatımı nasıl hâlâ mutlu ve mutlu olabilecek şekilde şekillendirebilirim? İnsan buna karşı savaşamaz
      Hayatın nedenselliğiyle mücadele eder ve ne kadar olumlu düşünürse düşünsün ve hayatını planlasın. Çünkü o zaman şunu söyleyebilirim: Ölmek, acı çekmek vb. istemiyorum. Bunları sadece düşüncelerimle değiştiremem. Bu şeyler üzerindeki güç hiçbir insana verilmemiştir. Ben özellikle dindar bir insan değilim, ancak İncil (kilise değil!!!) hem Yeni hem de Eski Ahit'te bu gücün ona Tanrı tarafından kasıtlı olarak verilmediğini öğretiyor. İnsan her zaman bunu aradı, ancak İncil tarihinin de kanıtladığı gibi, bu, Tanrı tarafından defalarca korkunç hükümlerle kınandı (Bu hükümler ve yerleri veya Buluntular birçok durumda (hepsinde değil) bağımsız arkeologlar ve tarihçiler tarafından bile kanıtlanmıştır. Tanrı'nın bu yargılarının nedeni muhtemelen, eğer bu gücü kontrol etmek ve kendi hayatınızın efendisi olmak istiyorsanız, bunun, Tanrı'nın Ruhu'nun alanına izinsiz giriş ve önceden bilmenin hukuka aykırı bir ihlali olarak görülmesidir. Bu aynı zamanda cennetten kovulmaya da yol açtı. Bu yüzden doğal olarak kendime insanların ne ölçüde güce veya güce sahip olduğunu soruyorum. gerçekten kendi mutluluğunun yaratıcısı olma fırsatına sahiptir. Ben kendim asla zihnimin belirsizliğine teslim olmadım, ancak bilgi ve hakikat için çabalamaya devam ediyorum. İyilik için çabalasam bile, yine de başıma kötülük gelebilir, bu, bilinçli düşünen birçok insanın ve benden önce yaşayan büyük beyinlerin ve düşünürlerin deneyimleri ile kanıtlanmıştır. Ayrıca, olumlu tutumlarına rağmen bunları değiştiremeyeceklerini de anlamaları gerekiyordu. Açlıktan ölmek üzere olan hiçbir çocuğun aç kalıp ölmek istemediğini düşünüyorum. Ancak ne kadar ve ne sıklıkta olumlu düşünce yapılırsa yapılsın, dışarıdan yardım almadan hayatta kalması mümkün olmayacaktır. bu durumda ne istiyorsun? Ayrıca tüm bu sefaletin tek sorumlusunun insanlar olduğunu söylemek de anlamsız. bu koşulları değiştirme sorumluluğu vardır. Çünkü bu koşulları vicdan rahatlığıyla meydana getiren insanlardan ne bekliyorsunuz? Tanrı da buna izin veriyor gibi görünüyor, aksi takdirde bu şeyler değişirdi çünkü kimse acı çekmekten hoşlanmaz. Sonra şunu söylemek: Tamam bunları değiştiremezsiniz ama bunlara karşı tavrınızı değiştirebilirsiniz, ben de doğru bulmuyorum, çünkü bu zayıflık, azap ve acı anında bu hala nasıl mümkün olabiliyor? mümkün mü? Ancak bu tür görüşler çoğu zaman kendileri böyle bir durumla karşılaşmamış ve bunu sadece teoriden bilen, benim yaşadığım gibi kendi kişisel deneyimlerine sahip olmayan kişiler tarafından dile getiriliyor. Çünkü çoğu zaman etrafınızdakilerin yardımına ihtiyaç duyduğunuzda, trajik bir şekilde gerçek arkadaşlarınızın kim olduğunu anlarsınız. En azından benim asla isteyerek seçmediğim bu hayata karşı sadece bir çaresizlik, zayıflık ve sadece öfke ve hayal kırıklığı hissi vardı ve hissediyordum. Bütün kendimi incelememe rağmen bundan eminim. Ancak bu tür açıklamalar sıklıkla insanlar tarafından yapılır, örneğin hayatınızı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu tür acil durumlarda acı çeken, para kazanmak isteyen ve bazı şüpheli kurslar, toplantılar vb. kişiler tarafından yapılır. satmak istemek. Bu durumları kendileri hiç yaşamamış ve aslında neden bahsettiğini bilmeyen kişilerden gelen tavsiyedir. Ve eğer işe yaramazsa, o zaman yeterli pozitif enerjiniz ve inancınız yok demektir ve en iyi şey ek bir kursa kaydolmak olacaktır. (Yanlış) doktrini bu yüzyılın başında ateistler tarafından ironik bir şekilde öğretilen ve kökeni ABD'de başlayan sözde "refah müjdesi", bazı "özgür ruhlar"ın ve guruların aptallıklarının ve kibirlerinin bir kanıtıdır. Yine de genel olarak bu raporun çok iyi olduğunu düşünüyorum ama insanların hareket edemeyeceği sınırlar olduğunu düşünüyorum. Kendinize zarar vermeden yapmalısınız.

      cevap
    • Ines Sternkopf 28. Temmuz 2021, 21: 24

      Hayatta durumlar vardır; Savaş, toplama kampları, hastalıklar... olumlu düşüncelerin artık faydası yok. Ya da çalışma hayatınızı cehenneme çeviren kötü bir patronunuz var... Yaşam kalitenizin kontrolü her zaman elinizde olmuyor. Bu yazı mantıksız, üzgünüm

      cevap
    • Karin 31. Ağustos 2021, 15: 59

      Bu yazıyı en ufak bir şekilde mantıksız buluyorum. Aynen öyle. Bazen bunu anlamak biraz zaman alır ama uyanmaya başladığınızda her şey bir anda tamamen mantıklı hale gelir. Kocam ve ben çok hastayız. Ve tüm tahminlere rağmen hala hayattayız ve nispeten iyi durumdayız. 20 yılı aşkın bir süre önce tanışmıştık ve uzun süre düşündüm, neden bu adam? Bugün bunu biliyorum. Birbirimize yardım etmeli ve destek vermeliyiz ve bu bizim için sorun değil. Evren her zaman en kolay yolu arar. Pek çok kişi şimdi şunu düşünecek: Ah, neden ikisi de neredeyse aynı hastalıktan dolayı hastalanmak zorunda kaldı? Evet, eğer kocam bu hastalığa yakalanmasaydı bana karşı asla bu kadar anlayışlı olmazdı. Kendi hastalığım beni yavaşlatmasaydı, yardımcı sendromumu sonuna kadar yaşayacaktım. Her şey mantıklı

      cevap
    • Conny Löffler 6. Ekim 2021, 21: 32

      Bundan daha iyi bir açıklama olamaz, gerçekten hoşuma gitti.

      cevap
    • Cornelia 27. Haziran 2022, 12: 34

      Belki durum böyledir, ama bence, her ne sebeple olursa olsun, her zaman her şey için kendilerini suçlamakla suçlanan insanlar, dolayısıyla başkalarına kötü davrananlar bunu her zaman olduğu gibi kabul ederler! Gerçekten karma gibi bir şey olsaydı, yapardım! Çevremde seni defalarca incitenlerin bazen cezalandırıldığını gördüm! Sadece kalbi olan insanların başkaları için çok şey yaptığına inanmıyorum, sonunda her zaman eli boş dönersin. aptallar! Bence bunun sizin hatanız olduğunu söylemek kötü bir şey, özellikle de konu gerçekten kötü olan ve bu konuda hiçbir şey yapamayan insanlara gelince!

      cevap
    • Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

      Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

      cevap
    Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

    Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

    cevap
    • Sindirim probiyotikleri 25. 2019, 18: 13

      Tarzınız Ben bir şeyler okudum diğer insanlara göre gerçekten benzersiz.
      Fırsatınız varken yayınladığınız için çok teşekkürler, sanırım sadece
      bu sayfayı işaretle.

      cevap
    • Katrin Beyer 10. Nisan 2021, 10: 10

      Bu içgörüyü nereden ediniyorsunuz? Her zaman olumlu düşündüm ve yaşadım, başkaları da bu yüzden bana hayran kaldı. Peki yine de hastalandım mı? Bu sizin modelinize nasıl uyuyor?

      cevap
    • Monika Fisel 22. Nisan 2021, 10: 46

      Harika bir rapor, EM birçok şeyi daha net hale getiriyor

      cevap
    • Wolfgang 2. Temmuz 2021, 0: 13

      Merhaba,

      Aslında açıklamanın kendisinin ve bu konu hakkında yazılanların çok iyi olduğunu düşünüyorum. Ama küçük bir sorun var. Ben de tesadüfe inanmıyorum, gerçekten böyle bir şey olamaz. Elbette hayatımı benim için gerçekten yaşanmaya değer olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Ama ben şu ifadeyi biraz şüpheli buluyorum: Herkes kendi mutluluğunun yaratıcısıdır.
      Savaş, kıtlık, zulüm, işkence vb. durumlarda hayatımı nasıl hâlâ mutlu ve mutlu olabilecek şekilde şekillendirebilirim? İnsan buna karşı savaşamaz
      Hayatın nedenselliğiyle mücadele eder ve ne kadar olumlu düşünürse düşünsün ve hayatını planlasın. Çünkü o zaman şunu söyleyebilirim: Ölmek, acı çekmek vb. istemiyorum. Bunları sadece düşüncelerimle değiştiremem. Bu şeyler üzerindeki güç hiçbir insana verilmemiştir. Ben özellikle dindar bir insan değilim, ancak İncil (kilise değil!!!) hem Yeni hem de Eski Ahit'te bu gücün ona Tanrı tarafından kasıtlı olarak verilmediğini öğretiyor. İnsan her zaman bunu aradı, ancak İncil tarihinin de kanıtladığı gibi, bu, Tanrı tarafından defalarca korkunç hükümlerle kınandı (Bu hükümler ve yerleri veya Buluntular birçok durumda (hepsinde değil) bağımsız arkeologlar ve tarihçiler tarafından bile kanıtlanmıştır. Tanrı'nın bu yargılarının nedeni muhtemelen, eğer bu gücü kontrol etmek ve kendi hayatınızın efendisi olmak istiyorsanız, bunun, Tanrı'nın Ruhu'nun alanına izinsiz giriş ve önceden bilmenin hukuka aykırı bir ihlali olarak görülmesidir. Bu aynı zamanda cennetten kovulmaya da yol açtı. Bu yüzden doğal olarak kendime insanların ne ölçüde güce veya güce sahip olduğunu soruyorum. gerçekten kendi mutluluğunun yaratıcısı olma fırsatına sahiptir. Ben kendim asla zihnimin belirsizliğine teslim olmadım, ancak bilgi ve hakikat için çabalamaya devam ediyorum. İyilik için çabalasam bile, yine de başıma kötülük gelebilir, bu, bilinçli düşünen birçok insanın ve benden önce yaşayan büyük beyinlerin ve düşünürlerin deneyimleri ile kanıtlanmıştır. Ayrıca, olumlu tutumlarına rağmen bunları değiştiremeyeceklerini de anlamaları gerekiyordu. Açlıktan ölmek üzere olan hiçbir çocuğun aç kalıp ölmek istemediğini düşünüyorum. Ancak ne kadar ve ne sıklıkta olumlu düşünce yapılırsa yapılsın, dışarıdan yardım almadan hayatta kalması mümkün olmayacaktır. bu durumda ne istiyorsun? Ayrıca tüm bu sefaletin tek sorumlusunun insanlar olduğunu söylemek de anlamsız. bu koşulları değiştirme sorumluluğu vardır. Çünkü bu koşulları vicdan rahatlığıyla meydana getiren insanlardan ne bekliyorsunuz? Tanrı da buna izin veriyor gibi görünüyor, aksi takdirde bu şeyler değişirdi çünkü kimse acı çekmekten hoşlanmaz. Sonra şunu söylemek: Tamam bunları değiştiremezsiniz ama bunlara karşı tavrınızı değiştirebilirsiniz, ben de doğru bulmuyorum, çünkü bu zayıflık, azap ve acı anında bu hala nasıl mümkün olabiliyor? mümkün mü? Ancak bu tür görüşler çoğu zaman kendileri böyle bir durumla karşılaşmamış ve bunu sadece teoriden bilen, benim yaşadığım gibi kendi kişisel deneyimlerine sahip olmayan kişiler tarafından dile getiriliyor. Çünkü çoğu zaman etrafınızdakilerin yardımına ihtiyaç duyduğunuzda, trajik bir şekilde gerçek arkadaşlarınızın kim olduğunu anlarsınız. En azından benim asla isteyerek seçmediğim bu hayata karşı sadece bir çaresizlik, zayıflık ve sadece öfke ve hayal kırıklığı hissi vardı ve hissediyordum. Bütün kendimi incelememe rağmen bundan eminim. Ancak bu tür açıklamalar sıklıkla insanlar tarafından yapılır, örneğin hayatınızı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu tür acil durumlarda acı çeken, para kazanmak isteyen ve bazı şüpheli kurslar, toplantılar vb. kişiler tarafından yapılır. satmak istemek. Bu durumları kendileri hiç yaşamamış ve aslında neden bahsettiğini bilmeyen kişilerden gelen tavsiyedir. Ve eğer işe yaramazsa, o zaman yeterli pozitif enerjiniz ve inancınız yok demektir ve en iyi şey ek bir kursa kaydolmak olacaktır. (Yanlış) doktrini bu yüzyılın başında ateistler tarafından ironik bir şekilde öğretilen ve kökeni ABD'de başlayan sözde "refah müjdesi", bazı "özgür ruhlar"ın ve guruların aptallıklarının ve kibirlerinin bir kanıtıdır. Yine de genel olarak bu raporun çok iyi olduğunu düşünüyorum ama insanların hareket edemeyeceği sınırlar olduğunu düşünüyorum. Kendinize zarar vermeden yapmalısınız.

      cevap
    • Ines Sternkopf 28. Temmuz 2021, 21: 24

      Hayatta durumlar vardır; Savaş, toplama kampları, hastalıklar... olumlu düşüncelerin artık faydası yok. Ya da çalışma hayatınızı cehenneme çeviren kötü bir patronunuz var... Yaşam kalitenizin kontrolü her zaman elinizde olmuyor. Bu yazı mantıksız, üzgünüm

      cevap
    • Karin 31. Ağustos 2021, 15: 59

      Bu yazıyı en ufak bir şekilde mantıksız buluyorum. Aynen öyle. Bazen bunu anlamak biraz zaman alır ama uyanmaya başladığınızda her şey bir anda tamamen mantıklı hale gelir. Kocam ve ben çok hastayız. Ve tüm tahminlere rağmen hala hayattayız ve nispeten iyi durumdayız. 20 yılı aşkın bir süre önce tanışmıştık ve uzun süre düşündüm, neden bu adam? Bugün bunu biliyorum. Birbirimize yardım etmeli ve destek vermeliyiz ve bu bizim için sorun değil. Evren her zaman en kolay yolu arar. Pek çok kişi şimdi şunu düşünecek: Ah, neden ikisi de neredeyse aynı hastalıktan dolayı hastalanmak zorunda kaldı? Evet, eğer kocam bu hastalığa yakalanmasaydı bana karşı asla bu kadar anlayışlı olmazdı. Kendi hastalığım beni yavaşlatmasaydı, yardımcı sendromumu sonuna kadar yaşayacaktım. Her şey mantıklı

      cevap
    • Conny Löffler 6. Ekim 2021, 21: 32

      Bundan daha iyi bir açıklama olamaz, gerçekten hoşuma gitti.

      cevap
    • Cornelia 27. Haziran 2022, 12: 34

      Belki durum böyledir, ama bence, her ne sebeple olursa olsun, her zaman her şey için kendilerini suçlamakla suçlanan insanlar, dolayısıyla başkalarına kötü davrananlar bunu her zaman olduğu gibi kabul ederler! Gerçekten karma gibi bir şey olsaydı, yapardım! Çevremde seni defalarca incitenlerin bazen cezalandırıldığını gördüm! Sadece kalbi olan insanların başkaları için çok şey yaptığına inanmıyorum, sonunda her zaman eli boş dönersin. aptallar! Bence bunun sizin hatanız olduğunu söylemek kötü bir şey, özellikle de konu gerçekten kötü olan ve bu konuda hiçbir şey yapamayan insanlara gelince!

      cevap
    • Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

      Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

      cevap
    Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

    Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

    cevap
    • Sindirim probiyotikleri 25. 2019, 18: 13

      Tarzınız Ben bir şeyler okudum diğer insanlara göre gerçekten benzersiz.
      Fırsatınız varken yayınladığınız için çok teşekkürler, sanırım sadece
      bu sayfayı işaretle.

      cevap
    • Katrin Beyer 10. Nisan 2021, 10: 10

      Bu içgörüyü nereden ediniyorsunuz? Her zaman olumlu düşündüm ve yaşadım, başkaları da bu yüzden bana hayran kaldı. Peki yine de hastalandım mı? Bu sizin modelinize nasıl uyuyor?

      cevap
    • Monika Fisel 22. Nisan 2021, 10: 46

      Harika bir rapor, EM birçok şeyi daha net hale getiriyor

      cevap
    • Wolfgang 2. Temmuz 2021, 0: 13

      Merhaba,

      Aslında açıklamanın kendisinin ve bu konu hakkında yazılanların çok iyi olduğunu düşünüyorum. Ama küçük bir sorun var. Ben de tesadüfe inanmıyorum, gerçekten böyle bir şey olamaz. Elbette hayatımı benim için gerçekten yaşanmaya değer olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Ama ben şu ifadeyi biraz şüpheli buluyorum: Herkes kendi mutluluğunun yaratıcısıdır.
      Savaş, kıtlık, zulüm, işkence vb. durumlarda hayatımı nasıl hâlâ mutlu ve mutlu olabilecek şekilde şekillendirebilirim? İnsan buna karşı savaşamaz
      Hayatın nedenselliğiyle mücadele eder ve ne kadar olumlu düşünürse düşünsün ve hayatını planlasın. Çünkü o zaman şunu söyleyebilirim: Ölmek, acı çekmek vb. istemiyorum. Bunları sadece düşüncelerimle değiştiremem. Bu şeyler üzerindeki güç hiçbir insana verilmemiştir. Ben özellikle dindar bir insan değilim, ancak İncil (kilise değil!!!) hem Yeni hem de Eski Ahit'te bu gücün ona Tanrı tarafından kasıtlı olarak verilmediğini öğretiyor. İnsan her zaman bunu aradı, ancak İncil tarihinin de kanıtladığı gibi, bu, Tanrı tarafından defalarca korkunç hükümlerle kınandı (Bu hükümler ve yerleri veya Buluntular birçok durumda (hepsinde değil) bağımsız arkeologlar ve tarihçiler tarafından bile kanıtlanmıştır. Tanrı'nın bu yargılarının nedeni muhtemelen, eğer bu gücü kontrol etmek ve kendi hayatınızın efendisi olmak istiyorsanız, bunun, Tanrı'nın Ruhu'nun alanına izinsiz giriş ve önceden bilmenin hukuka aykırı bir ihlali olarak görülmesidir. Bu aynı zamanda cennetten kovulmaya da yol açtı. Bu yüzden doğal olarak kendime insanların ne ölçüde güce veya güce sahip olduğunu soruyorum. gerçekten kendi mutluluğunun yaratıcısı olma fırsatına sahiptir. Ben kendim asla zihnimin belirsizliğine teslim olmadım, ancak bilgi ve hakikat için çabalamaya devam ediyorum. İyilik için çabalasam bile, yine de başıma kötülük gelebilir, bu, bilinçli düşünen birçok insanın ve benden önce yaşayan büyük beyinlerin ve düşünürlerin deneyimleri ile kanıtlanmıştır. Ayrıca, olumlu tutumlarına rağmen bunları değiştiremeyeceklerini de anlamaları gerekiyordu. Açlıktan ölmek üzere olan hiçbir çocuğun aç kalıp ölmek istemediğini düşünüyorum. Ancak ne kadar ve ne sıklıkta olumlu düşünce yapılırsa yapılsın, dışarıdan yardım almadan hayatta kalması mümkün olmayacaktır. bu durumda ne istiyorsun? Ayrıca tüm bu sefaletin tek sorumlusunun insanlar olduğunu söylemek de anlamsız. bu koşulları değiştirme sorumluluğu vardır. Çünkü bu koşulları vicdan rahatlığıyla meydana getiren insanlardan ne bekliyorsunuz? Tanrı da buna izin veriyor gibi görünüyor, aksi takdirde bu şeyler değişirdi çünkü kimse acı çekmekten hoşlanmaz. Sonra şunu söylemek: Tamam bunları değiştiremezsiniz ama bunlara karşı tavrınızı değiştirebilirsiniz, ben de doğru bulmuyorum, çünkü bu zayıflık, azap ve acı anında bu hala nasıl mümkün olabiliyor? mümkün mü? Ancak bu tür görüşler çoğu zaman kendileri böyle bir durumla karşılaşmamış ve bunu sadece teoriden bilen, benim yaşadığım gibi kendi kişisel deneyimlerine sahip olmayan kişiler tarafından dile getiriliyor. Çünkü çoğu zaman etrafınızdakilerin yardımına ihtiyaç duyduğunuzda, trajik bir şekilde gerçek arkadaşlarınızın kim olduğunu anlarsınız. En azından benim asla isteyerek seçmediğim bu hayata karşı sadece bir çaresizlik, zayıflık ve sadece öfke ve hayal kırıklığı hissi vardı ve hissediyordum. Bütün kendimi incelememe rağmen bundan eminim. Ancak bu tür açıklamalar sıklıkla insanlar tarafından yapılır, örneğin hayatınızı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu tür acil durumlarda acı çeken, para kazanmak isteyen ve bazı şüpheli kurslar, toplantılar vb. kişiler tarafından yapılır. satmak istemek. Bu durumları kendileri hiç yaşamamış ve aslında neden bahsettiğini bilmeyen kişilerden gelen tavsiyedir. Ve eğer işe yaramazsa, o zaman yeterli pozitif enerjiniz ve inancınız yok demektir ve en iyi şey ek bir kursa kaydolmak olacaktır. (Yanlış) doktrini bu yüzyılın başında ateistler tarafından ironik bir şekilde öğretilen ve kökeni ABD'de başlayan sözde "refah müjdesi", bazı "özgür ruhlar"ın ve guruların aptallıklarının ve kibirlerinin bir kanıtıdır. Yine de genel olarak bu raporun çok iyi olduğunu düşünüyorum ama insanların hareket edemeyeceği sınırlar olduğunu düşünüyorum. Kendinize zarar vermeden yapmalısınız.

      cevap
    • Ines Sternkopf 28. Temmuz 2021, 21: 24

      Hayatta durumlar vardır; Savaş, toplama kampları, hastalıklar... olumlu düşüncelerin artık faydası yok. Ya da çalışma hayatınızı cehenneme çeviren kötü bir patronunuz var... Yaşam kalitenizin kontrolü her zaman elinizde olmuyor. Bu yazı mantıksız, üzgünüm

      cevap
    • Karin 31. Ağustos 2021, 15: 59

      Bu yazıyı en ufak bir şekilde mantıksız buluyorum. Aynen öyle. Bazen bunu anlamak biraz zaman alır ama uyanmaya başladığınızda her şey bir anda tamamen mantıklı hale gelir. Kocam ve ben çok hastayız. Ve tüm tahminlere rağmen hala hayattayız ve nispeten iyi durumdayız. 20 yılı aşkın bir süre önce tanışmıştık ve uzun süre düşündüm, neden bu adam? Bugün bunu biliyorum. Birbirimize yardım etmeli ve destek vermeliyiz ve bu bizim için sorun değil. Evren her zaman en kolay yolu arar. Pek çok kişi şimdi şunu düşünecek: Ah, neden ikisi de neredeyse aynı hastalıktan dolayı hastalanmak zorunda kaldı? Evet, eğer kocam bu hastalığa yakalanmasaydı bana karşı asla bu kadar anlayışlı olmazdı. Kendi hastalığım beni yavaşlatmasaydı, yardımcı sendromumu sonuna kadar yaşayacaktım. Her şey mantıklı

      cevap
    • Conny Löffler 6. Ekim 2021, 21: 32

      Bundan daha iyi bir açıklama olamaz, gerçekten hoşuma gitti.

      cevap
    • Cornelia 27. Haziran 2022, 12: 34

      Belki durum böyledir, ama bence, her ne sebeple olursa olsun, her zaman her şey için kendilerini suçlamakla suçlanan insanlar, dolayısıyla başkalarına kötü davrananlar bunu her zaman olduğu gibi kabul ederler! Gerçekten karma gibi bir şey olsaydı, yapardım! Çevremde seni defalarca incitenlerin bazen cezalandırıldığını gördüm! Sadece kalbi olan insanların başkaları için çok şey yaptığına inanmıyorum, sonunda her zaman eli boş dönersin. aptallar! Bence bunun sizin hatanız olduğunu söylemek kötü bir şey, özellikle de konu gerçekten kötü olan ve bu konuda hiçbir şey yapamayan insanlara gelince!

      cevap
    • Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

      Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

      cevap
    Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

    Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

    cevap
    • Sindirim probiyotikleri 25. 2019, 18: 13

      Tarzınız Ben bir şeyler okudum diğer insanlara göre gerçekten benzersiz.
      Fırsatınız varken yayınladığınız için çok teşekkürler, sanırım sadece
      bu sayfayı işaretle.

      cevap
    • Katrin Beyer 10. Nisan 2021, 10: 10

      Bu içgörüyü nereden ediniyorsunuz? Her zaman olumlu düşündüm ve yaşadım, başkaları da bu yüzden bana hayran kaldı. Peki yine de hastalandım mı? Bu sizin modelinize nasıl uyuyor?

      cevap
    • Monika Fisel 22. Nisan 2021, 10: 46

      Harika bir rapor, EM birçok şeyi daha net hale getiriyor

      cevap
    • Wolfgang 2. Temmuz 2021, 0: 13

      Merhaba,

      Aslında açıklamanın kendisinin ve bu konu hakkında yazılanların çok iyi olduğunu düşünüyorum. Ama küçük bir sorun var. Ben de tesadüfe inanmıyorum, gerçekten böyle bir şey olamaz. Elbette hayatımı benim için gerçekten yaşanmaya değer olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Ama ben şu ifadeyi biraz şüpheli buluyorum: Herkes kendi mutluluğunun yaratıcısıdır.
      Savaş, kıtlık, zulüm, işkence vb. durumlarda hayatımı nasıl hâlâ mutlu ve mutlu olabilecek şekilde şekillendirebilirim? İnsan buna karşı savaşamaz
      Hayatın nedenselliğiyle mücadele eder ve ne kadar olumlu düşünürse düşünsün ve hayatını planlasın. Çünkü o zaman şunu söyleyebilirim: Ölmek, acı çekmek vb. istemiyorum. Bunları sadece düşüncelerimle değiştiremem. Bu şeyler üzerindeki güç hiçbir insana verilmemiştir. Ben özellikle dindar bir insan değilim, ancak İncil (kilise değil!!!) hem Yeni hem de Eski Ahit'te bu gücün ona Tanrı tarafından kasıtlı olarak verilmediğini öğretiyor. İnsan her zaman bunu aradı, ancak İncil tarihinin de kanıtladığı gibi, bu, Tanrı tarafından defalarca korkunç hükümlerle kınandı (Bu hükümler ve yerleri veya Buluntular birçok durumda (hepsinde değil) bağımsız arkeologlar ve tarihçiler tarafından bile kanıtlanmıştır. Tanrı'nın bu yargılarının nedeni muhtemelen, eğer bu gücü kontrol etmek ve kendi hayatınızın efendisi olmak istiyorsanız, bunun, Tanrı'nın Ruhu'nun alanına izinsiz giriş ve önceden bilmenin hukuka aykırı bir ihlali olarak görülmesidir. Bu aynı zamanda cennetten kovulmaya da yol açtı. Bu yüzden doğal olarak kendime insanların ne ölçüde güce veya güce sahip olduğunu soruyorum. gerçekten kendi mutluluğunun yaratıcısı olma fırsatına sahiptir. Ben kendim asla zihnimin belirsizliğine teslim olmadım, ancak bilgi ve hakikat için çabalamaya devam ediyorum. İyilik için çabalasam bile, yine de başıma kötülük gelebilir, bu, bilinçli düşünen birçok insanın ve benden önce yaşayan büyük beyinlerin ve düşünürlerin deneyimleri ile kanıtlanmıştır. Ayrıca, olumlu tutumlarına rağmen bunları değiştiremeyeceklerini de anlamaları gerekiyordu. Açlıktan ölmek üzere olan hiçbir çocuğun aç kalıp ölmek istemediğini düşünüyorum. Ancak ne kadar ve ne sıklıkta olumlu düşünce yapılırsa yapılsın, dışarıdan yardım almadan hayatta kalması mümkün olmayacaktır. bu durumda ne istiyorsun? Ayrıca tüm bu sefaletin tek sorumlusunun insanlar olduğunu söylemek de anlamsız. bu koşulları değiştirme sorumluluğu vardır. Çünkü bu koşulları vicdan rahatlığıyla meydana getiren insanlardan ne bekliyorsunuz? Tanrı da buna izin veriyor gibi görünüyor, aksi takdirde bu şeyler değişirdi çünkü kimse acı çekmekten hoşlanmaz. Sonra şunu söylemek: Tamam bunları değiştiremezsiniz ama bunlara karşı tavrınızı değiştirebilirsiniz, ben de doğru bulmuyorum, çünkü bu zayıflık, azap ve acı anında bu hala nasıl mümkün olabiliyor? mümkün mü? Ancak bu tür görüşler çoğu zaman kendileri böyle bir durumla karşılaşmamış ve bunu sadece teoriden bilen, benim yaşadığım gibi kendi kişisel deneyimlerine sahip olmayan kişiler tarafından dile getiriliyor. Çünkü çoğu zaman etrafınızdakilerin yardımına ihtiyaç duyduğunuzda, trajik bir şekilde gerçek arkadaşlarınızın kim olduğunu anlarsınız. En azından benim asla isteyerek seçmediğim bu hayata karşı sadece bir çaresizlik, zayıflık ve sadece öfke ve hayal kırıklığı hissi vardı ve hissediyordum. Bütün kendimi incelememe rağmen bundan eminim. Ancak bu tür açıklamalar sıklıkla insanlar tarafından yapılır, örneğin hayatınızı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu tür acil durumlarda acı çeken, para kazanmak isteyen ve bazı şüpheli kurslar, toplantılar vb. kişiler tarafından yapılır. satmak istemek. Bu durumları kendileri hiç yaşamamış ve aslında neden bahsettiğini bilmeyen kişilerden gelen tavsiyedir. Ve eğer işe yaramazsa, o zaman yeterli pozitif enerjiniz ve inancınız yok demektir ve en iyi şey ek bir kursa kaydolmak olacaktır. (Yanlış) doktrini bu yüzyılın başında ateistler tarafından ironik bir şekilde öğretilen ve kökeni ABD'de başlayan sözde "refah müjdesi", bazı "özgür ruhlar"ın ve guruların aptallıklarının ve kibirlerinin bir kanıtıdır. Yine de genel olarak bu raporun çok iyi olduğunu düşünüyorum ama insanların hareket edemeyeceği sınırlar olduğunu düşünüyorum. Kendinize zarar vermeden yapmalısınız.

      cevap
    • Ines Sternkopf 28. Temmuz 2021, 21: 24

      Hayatta durumlar vardır; Savaş, toplama kampları, hastalıklar... olumlu düşüncelerin artık faydası yok. Ya da çalışma hayatınızı cehenneme çeviren kötü bir patronunuz var... Yaşam kalitenizin kontrolü her zaman elinizde olmuyor. Bu yazı mantıksız, üzgünüm

      cevap
    • Karin 31. Ağustos 2021, 15: 59

      Bu yazıyı en ufak bir şekilde mantıksız buluyorum. Aynen öyle. Bazen bunu anlamak biraz zaman alır ama uyanmaya başladığınızda her şey bir anda tamamen mantıklı hale gelir. Kocam ve ben çok hastayız. Ve tüm tahminlere rağmen hala hayattayız ve nispeten iyi durumdayız. 20 yılı aşkın bir süre önce tanışmıştık ve uzun süre düşündüm, neden bu adam? Bugün bunu biliyorum. Birbirimize yardım etmeli ve destek vermeliyiz ve bu bizim için sorun değil. Evren her zaman en kolay yolu arar. Pek çok kişi şimdi şunu düşünecek: Ah, neden ikisi de neredeyse aynı hastalıktan dolayı hastalanmak zorunda kaldı? Evet, eğer kocam bu hastalığa yakalanmasaydı bana karşı asla bu kadar anlayışlı olmazdı. Kendi hastalığım beni yavaşlatmasaydı, yardımcı sendromumu sonuna kadar yaşayacaktım. Her şey mantıklı

      cevap
    • Conny Löffler 6. Ekim 2021, 21: 32

      Bundan daha iyi bir açıklama olamaz, gerçekten hoşuma gitti.

      cevap
    • Cornelia 27. Haziran 2022, 12: 34

      Belki durum böyledir, ama bence, her ne sebeple olursa olsun, her zaman her şey için kendilerini suçlamakla suçlanan insanlar, dolayısıyla başkalarına kötü davrananlar bunu her zaman olduğu gibi kabul ederler! Gerçekten karma gibi bir şey olsaydı, yapardım! Çevremde seni defalarca incitenlerin bazen cezalandırıldığını gördüm! Sadece kalbi olan insanların başkaları için çok şey yaptığına inanmıyorum, sonunda her zaman eli boş dönersin. aptallar! Bence bunun sizin hatanız olduğunu söylemek kötü bir şey, özellikle de konu gerçekten kötü olan ve bu konuda hiçbir şey yapamayan insanlara gelince!

      cevap
    • Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

      Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

      cevap
    Jessica Schliederman 15. 2024, 19: 29

    Olan her şeyde tesadüf yoktur! Çünkü bunun arkasında evrende yaşayan herkes için geçerli olan ilahi plan vardır. Düşüncelerimiz aslında oldukça ikincil bir rol oynar, çünkü olumsuz çağrışımlar taşır ve sadece illüzyon dünyamızda geçerlidir. Var olan her şeyin olumlu bir planı vardır. ve bu nedenle tesadüf yok!

    cevap